Gå til innhold

Oj! Så bra den BB kremen er!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Den er blitt min nye redning! Og jeg som ikke skulle la meg friste siden jeg i forveien har et arsenal og " vidunderprodukter" som ikke nødvendigvis er så vidundelige.

Men denne funker faktisk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type?

 

Anonym poster: 98bbcb0bae29470144ac9ee118a1f11d

Skrevet

Hvilket merke??

 

Anonym poster: b14dad90ea1b7aee2862777b5637426e

Skrevet

Jeg er superfornøyd med BB kremen til Bodyshop :)

 

Anonym poster: 5aa5624fce26dbf12618b7e8fa0da1f8

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med loreal sin :)

 

Anonym poster: 5c9413c76fe04e073d3d10576835d741

Skrevet

Er det Garnier BB sun face?

 

Anonym poster: f2339a0c693ed17255de9ed74a86421c

Skrevet

Hmmm , tror jeg må prøve den:)

Er det bare å smøre på ? Jevner den seg ut lett ?

Hater å bruke foundation og pudder, men dette er bare krem?

10000 spørsmål... Googler litt jeg;)

Skrevet

Hmmm , tror jeg må prøve den:)

Er det bare å smøre på ? Jevner den seg ut lett ?

Hater å bruke foundation og pudder, men dette er bare krem?

10000 spørsmål... Googler litt jeg;)

garnier fikk gode skyssmål, skal jammen kjøpe den etterpå :)

Feeling fresh tomorrow:)

Skrevet

Garnier ambre solaire heter den. Bare å smøre på, blir veldig fresh;)

Genial til meg med tre små da jeg har ca 30 sek for meg selv på badet om morgenen;)

Skrevet

Jeg kjøpte body shop sin og det var ikke det produktet jeg trodde det var. Jeg trodde det var en krem jeg hadde i hendene og smurte over hele ansiktet. Men det skulle man altså ikke gjøre. Man må bruke kost og jobbe den inn i ansiktet. Så jeg føler bare jeg har kjøpt enda et sminkeprodukt som ikke er den fuktighetskremen med farve i som jeg trodde. Det er et sminkeprodukt som gjør panna mi feit i løpet av dagen og jeg føler jeg er sminka når den er på.

 

Anonym poster: 2a7f018ecd9a62de848b2a9f08bd835e

Skrevet

Hmmm.... Kommer Garnier sin i bare en farge, eller er det flere der også etter hudfarge?

Jeg bruker BodyShop sin og har vært veldig fornøyd med den. Nå er den snart tom, lurte på å prøve Clarins sin, men Garnier er vel billigere kan jeg tenke meg. Hva koster den?

Skrevet (endret)

Hmmm.... Kommer Garnier sin i bare en farge, eller er det flere der også etter hudfarge?

Jeg bruker BodyShop sin og har vært veldig fornøyd med den. Nå er den snart tom, lurte på å prøve Clarins sin, men Garnier er vel billigere kan jeg tenke meg. Hva koster den?

det sto på et blogginnlegg at den kom i 4 farger, men hun hadde bare funnet 2?

Skal sjekke det etterpå ,når jeg skal på jobb:)

Kostet 89 på vita:)

Endret av skinnfilla
Skrevet

Jeg ble "lurt" til å kjøpe garnier sin, og den suger jo! Den funker jo ikke i det hele tatt! Dessuten fikk den dårligst i test når KK testet ulike BB kremer.

Skrevet

Jeg ble "lurt" til å kjøpe garnier sin, og den suger jo! Den funker jo ikke i det hele tatt! Dessuten fikk den dårligst i test når KK testet ulike BB kremer.

 

Hvilken kom best ut?

Skrevet

Jeg kjøpte body shop sin og det var ikke det produktet jeg trodde det var. Jeg trodde det var en krem jeg hadde i hendene og smurte over hele ansiktet. Men det skulle man altså ikke gjøre. Man må bruke kost og jobbe den inn i ansiktet. Så jeg føler bare jeg har kjøpt enda et sminkeprodukt som ikke er den fuktighetskremen med farve i som jeg trodde. Det er et sminkeprodukt som gjør panna mi feit i løpet av dagen og jeg føler jeg er sminka når den er på.

 

Anonym poster: 2a7f018ecd9a62de848b2a9f08bd835e

 

Bruker ikke kost, jeg. Funker mye bedre uten på meg. Ingen gulfargen som de advarte mot.

Og det tar Max 20 sekunder:)

 

Anonym poster: 5a970e343763508a4b6a0d3ed15feae0

Skrevet

Jeg ble "lurt" til å kjøpe garnier sin, og den suger jo! Den funker jo ikke i det hele tatt! Dessuten fikk den dårligst i test når KK testet ulike BB kremer.

 

Jøss, den fungerte veldig bra på meg;)

Og jeg er litt gammel...- snart 40:)

Skrevet

Garnier ambre solaire er ikke den vanlige bb kremen til garnier, det er den som heter sun face. De har ivertfall to vanlige garnier bb kremer utenom denne. Det er en til vanlig og en til lys hud, som jeg vet om.

 

Veninna mi hadde en slik "vanlig" og var ikke fornøyd med den. Men jeg tror jammen jeg skal prøve denne ambre solarie greia. Den har jo solfaktor 30 og. Må bli bra, nå når sommeren er rett rundt hjørnet :)

 

Anonym poster: f2339a0c693ed17255de9ed74a86421c

Skrevet

tips! dere som skal kjøpe garnier sin.

40%på alt fra garnier hos cubus denne uka:)

he he.

Skrevet

Ok, forklar en gang for alle nå til en grønnskolling på sminke til huden;

 

Hvilken av garnier sine skal jeg velge? Den vanlige eller den med solfaktor?

Hvordan skal den påføres? Med fingre, pad eller kost?

Lett å påføre eller kan det lett bli skjoldet?

Jevnt i hele ansiktet eller mer på noen områder? Har naturlige røde roser i kinna så blir usikker....

 

Haha, jeg er såå ubrukelig på dette!!! Øynene er jeg dreven på, men huden er håpløst :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...