Suretær Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Hurra! Den er blitt min nye redning! Og jeg som ikke skulle la meg friste siden jeg i forveien har et arsenal og " vidunderprodukter" som ikke nødvendigvis er så vidundelige. Men denne funker faktisk:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Hvilken type? Anonym poster: 98bbcb0bae29470144ac9ee118a1f11d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Hvilket merke?? Anonym poster: b14dad90ea1b7aee2862777b5637426e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 Jeg er superfornøyd med BB kremen til Bodyshop Anonym poster: 5aa5624fce26dbf12618b7e8fa0da1f8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Jeg er veldig fornøyd med loreal sin Anonym poster: 5c9413c76fe04e073d3d10576835d741
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Er det Garnier BB sun face? Anonym poster: f2339a0c693ed17255de9ed74a86421c
skinnfilla Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Hmmm , tror jeg må prøve den:) Er det bare å smøre på ? Jevner den seg ut lett ? Hater å bruke foundation og pudder, men dette er bare krem? 10000 spørsmål... Googler litt jeg;)
skinnfilla Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Hmmm , tror jeg må prøve den:) Er det bare å smøre på ? Jevner den seg ut lett ? Hater å bruke foundation og pudder, men dette er bare krem? 10000 spørsmål... Googler litt jeg;) garnier fikk gode skyssmål, skal jammen kjøpe den etterpå Feeling fresh tomorrow:)
Suretær Skrevet 29. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2013 Garnier ambre solaire heter den. Bare å smøre på, blir veldig fresh;) Genial til meg med tre små da jeg har ca 30 sek for meg selv på badet om morgenen;)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #11 Skrevet 29. april 2013 Jeg kjøpte body shop sin og det var ikke det produktet jeg trodde det var. Jeg trodde det var en krem jeg hadde i hendene og smurte over hele ansiktet. Men det skulle man altså ikke gjøre. Man må bruke kost og jobbe den inn i ansiktet. Så jeg føler bare jeg har kjøpt enda et sminkeprodukt som ikke er den fuktighetskremen med farve i som jeg trodde. Det er et sminkeprodukt som gjør panna mi feit i løpet av dagen og jeg føler jeg er sminka når den er på. Anonym poster: 2a7f018ecd9a62de848b2a9f08bd835e
Poetika med K Skrevet 29. april 2013 #12 Skrevet 29. april 2013 Hmmm.... Kommer Garnier sin i bare en farge, eller er det flere der også etter hudfarge? Jeg bruker BodyShop sin og har vært veldig fornøyd med den. Nå er den snart tom, lurte på å prøve Clarins sin, men Garnier er vel billigere kan jeg tenke meg. Hva koster den?
skinnfilla Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 (endret) Hmmm.... Kommer Garnier sin i bare en farge, eller er det flere der også etter hudfarge? Jeg bruker BodyShop sin og har vært veldig fornøyd med den. Nå er den snart tom, lurte på å prøve Clarins sin, men Garnier er vel billigere kan jeg tenke meg. Hva koster den? det sto på et blogginnlegg at den kom i 4 farger, men hun hadde bare funnet 2?Skal sjekke det etterpå ,når jeg skal på jobb:) Kostet 89 på vita:) Endret 29. april 2013 av skinnfilla
3 er nok! Skrevet 29. april 2013 #14 Skrevet 29. april 2013 Jeg ble "lurt" til å kjøpe garnier sin, og den suger jo! Den funker jo ikke i det hele tatt! Dessuten fikk den dårligst i test når KK testet ulike BB kremer.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. april 2013 #15 Skrevet 29. april 2013 Jeg ble "lurt" til å kjøpe garnier sin, og den suger jo! Den funker jo ikke i det hele tatt! Dessuten fikk den dårligst i test når KK testet ulike BB kremer. Hvilken kom best ut?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #16 Skrevet 29. april 2013 Jeg kjøpte body shop sin og det var ikke det produktet jeg trodde det var. Jeg trodde det var en krem jeg hadde i hendene og smurte over hele ansiktet. Men det skulle man altså ikke gjøre. Man må bruke kost og jobbe den inn i ansiktet. Så jeg føler bare jeg har kjøpt enda et sminkeprodukt som ikke er den fuktighetskremen med farve i som jeg trodde. Det er et sminkeprodukt som gjør panna mi feit i løpet av dagen og jeg føler jeg er sminka når den er på. Anonym poster: 2a7f018ecd9a62de848b2a9f08bd835e Bruker ikke kost, jeg. Funker mye bedre uten på meg. Ingen gulfargen som de advarte mot. Og det tar Max 20 sekunder:) Anonym poster: 5a970e343763508a4b6a0d3ed15feae0
Suretær Skrevet 29. april 2013 Forfatter #17 Skrevet 29. april 2013 Jeg ble "lurt" til å kjøpe garnier sin, og den suger jo! Den funker jo ikke i det hele tatt! Dessuten fikk den dårligst i test når KK testet ulike BB kremer. Jøss, den fungerte veldig bra på meg;) Og jeg er litt gammel...- snart 40:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #18 Skrevet 29. april 2013 Garnier ambre solaire er ikke den vanlige bb kremen til garnier, det er den som heter sun face. De har ivertfall to vanlige garnier bb kremer utenom denne. Det er en til vanlig og en til lys hud, som jeg vet om. Veninna mi hadde en slik "vanlig" og var ikke fornøyd med den. Men jeg tror jammen jeg skal prøve denne ambre solarie greia. Den har jo solfaktor 30 og. Må bli bra, nå når sommeren er rett rundt hjørnet Anonym poster: f2339a0c693ed17255de9ed74a86421c
Tired mama Skrevet 29. april 2013 #19 Skrevet 29. april 2013 Jeg ble "lurt" til å kjøpe garnier sin, og den suger jo! Den funker jo ikke i det hele tatt! Dessuten fikk den dårligst i test når KK testet ulike BB kremer. Hvilken kom best ut? Den fra BodyShop og en til: http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article790082.ece
Line-mamma til to herlige Skrevet 29. april 2013 #20 Skrevet 29. april 2013 tips! dere som skal kjøpe garnier sin. 40%på alt fra garnier hos cubus denne uka:) he he.
♥Madam Mim♥ Skrevet 29. april 2013 #21 Skrevet 29. april 2013 Ok, forklar en gang for alle nå til en grønnskolling på sminke til huden; Hvilken av garnier sine skal jeg velge? Den vanlige eller den med solfaktor? Hvordan skal den påføres? Med fingre, pad eller kost? Lett å påføre eller kan det lett bli skjoldet? Jevnt i hele ansiktet eller mer på noen områder? Har naturlige røde roser i kinna så blir usikker.... Haha, jeg er såå ubrukelig på dette!!! Øynene er jeg dreven på, men huden er håpløst :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå