Gå til innhold

Tips mottas med stor takk! Ang angstanfall.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er plaget med angst.. skal på ett møte i morgen som varer noen timer, og er så redd for å få angstanfall! Og nå går jeg bare å tenker på det, og da kommer jeg garantert til å få det... min største frykt er att jeg mister kontrollen over pusten og hyperventilerer.... Baaaahh.......

Noen som har tips og råd om hva jeg kan gjøre for å unngå ett anfall?

Evt hva jeg kan gjøre viss jeg får det, for å unngå å miste kontroll over pusten min??

Håper her er noen med erfaring.....

Nesten sånn jeg har lyst å ringe å si jeg ikke kommer :(

 

Anonym poster: 4b1bef57627830dcb9136950a1d9153d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åssen møte er dette da?

For meg hjelper det å ha en "driter i deg" holdning til angsten.

og være tøff. får du anfall ja så får du det. tenk også å puste ordentlig.

Tenk på å gjøre det skikkelig for å roe deg ned.i

 

Anonym poster: 642fba8bb1c1b02e0781e96fad37f9cc

Skrevet

Bare ett info-møte om noe datastyr.. Er fordi det varer så lenge att jeg gruer meg... Att jeg må "holde ut" så lenge liksom...

Men skal prøve å tenke slik du gjør.... :)

 

Anonym poster: 4b1bef57627830dcb9136950a1d9153d

Skrevet

får du anfall kan du jo si at du føler deg svimmel og at du i det siste har hatt lavt blodtrykk:)

For å dekke over angsten, ikke så gøy å si at man har angst til hvem som helst liksom.

 

Anonym poster: 642fba8bb1c1b02e0781e96fad37f9cc

Skrevet

Fokuser på det som er din oppgave og ta deg små pauser innimellom. Når du ikke får oppmerksomhet kan du la tankene vandre til andre ting, gå en tur på do eller annet. Om møtet er mellom deg og den andre kan du selv ta initiativ til en pause. Hvis du fordyper deg i temaet kan det være at angsten holder seg vekke.

 

Lykke til!

Skrevet

Er plaget med angst.. skal på ett møte i morgen som varer noen timer, og er så redd for å få angstanfall! Og nå går jeg bare å tenker på det, og da kommer jeg garantert til å få det... min største frykt er att jeg mister kontrollen over pusten og hyperventilerer.... Baaaahh.......

Noen som har tips og råd om hva jeg kan gjøre for å unngå ett anfall?

Evt hva jeg kan gjøre viss jeg får det, for å unngå å miste kontroll over pusten min??

Håper her er noen med erfaring.....

Nesten sånn jeg har lyst å ringe å si jeg ikke kommer :(

 

Anonym poster: 4b1bef57627830dcb9136950a1d9153d

 

prøv hypnose!!

Skrevet

Pust med magen når du kjenner angsten kommer!

 

Anonym poster: 2ab1d6ba3794f04037b656bc966ebd03

Skrevet

Vanskelig. . Føler med deg. Vet hvordan det er. Prøv å ikke få katastrofetanker... dette går bra!! Det er bare et møte... folk har det hver dag. Det er ikke farlig. Ingen vil drg vondt. Dde er ikke bedre enn deg, ikke ddårligere enn deg. Prøv å tenke at om du får angst så går det også bra. Du kan gå ut når du vil... gå på toalett. .. ingen bryr seg om det. Blir det for fsle-ja si du har migrene. .. dette går bra... du er ikke alene <3 det er bare angst... en menneskelig ting.. jobb med tankene dine, tenk positivt. Dette klarer du. Det er ikke farlig med møte.. går det ikke så går det ikke. Men prøv... husk at ingen stirrer på deg. Det er kkke noe gale med deg. Du er som de andre.. tips; finn en person i rommet og kopier pusren hennes... det hjalp meg.. dette klarer du <3

 

Anonym poster: 3f66f7b1329e89f65058bc94d3229c23

Skrevet

Sorry skrivefeil håper du forsto;) skriver litt fort med mobben;) ps cipralex hjalp meg en periode. .

 

Anonym poster: 3f66f7b1329e89f65058bc94d3229c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...