Gå til innhold

Farlig å la baby sove på siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger ligger jeg å ammer og da hender det vi sovner begge to.Er det greit at babyer ligger på siden?Bør de ligge på ryggen?

Tenker på at om vi begge sovner så er det jo "for sent".Han ble lagt på siden en del på sykehuset pga han kastet opp en del pga fostervann..

Er det farlig om han sover på siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke det:-) vi er i samme situasjon til tider og da sover ho godt på siden (ho sov på siden sammen med meg på sykehuset)

Skrevet

her så sov hun kun på siden når hun var 0-3mnd, fikk henne ikke til å sove ellers, når hun var 3mnd+ så ville hun ligge på rygg, og nå så ligger hun i alle mulige stillinger :P (5 1/2mnd). Sover også mye på sider vi også etter nattamming, så tror ikke (og håper ikke) at det er farlig:p

Skrevet

De hadde ikke lagt bebiene på siden på sykehuset om det var fy-fy..!?De sa jo at de skulle sove på ryggen..Men det med å sove på mage og side er vel i noe sammenheng med krybbedød!?

Gutten min ruller seg faktisk litt over på siden og han er bare 18 dager :)

Skrevet

Ikke farlig å sove på siden i seg selv. Men problemet er jo at de da kan rulle over på magen som ikke er bra. Men hvis du bygger godt opp slik at ungen ligger i en liten grop slik at han ikke kan rulle over på magen er det ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...