Gå til innhold

Noen som har / har hatt hemorroider i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen veldig store og vonde.. Har en Sheriproct liggende, men det står at man bør kontakte lege før bruk.. Har dere vært i kontakt med lege og fått tillatelse til å bruke denne? Jeg er bortimot desperat.

Anonym poster: c771e15b554d17c4c574fe568de21275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! Big time. Snakket med apoteket da d ikke skal brukes i 1 trimester. Var som deg helt desperat og begynte å bruke d i 3mnd. Ble bedt om å bruke d kortest mulig tid. Funka heldigvis etter kort tid! Men vet også at d finnes stikkpiller på resept som skal virke smertestillende i tillegg.

D du må prøve på (et heslig og intimt råd) er å stappe hemoriden inn igjen når den kommer ut. Er j**la vondt men hjelper på sikt.

Lykke til;)

Anonym poster: f355ea9a2fadd824bc122edd41f3321f

Skrevet

Oh yes :) D går over av stikkpillene da få deg resept straks ! Skal ikke brukes lenger enn 10 dager i strekk pga at tarmen blir tynnere :) Men d er over innen da :) kremen kan du nok bare bruke, lindrer litt den også

Anonym poster: 71a115fefbeea6835abd08301b9d6bde

Skrevet

I sverige selges stikkpiller reseptfritt. De heter xyloproct og kan taes når man er gravid. Mye bedre enn de i norge syns jeg. Hvis du har kort vei til sverige....

Anonym poster: 46ea5a25f7a560c235ed6ad830d009d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...