Gå til innhold

Samme navn som søsteren sin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg venter en jente, hvor teit vil det være å kalle henne det samme som søsteren min heter?

Det er bare det at søsteren min har et så fint navn, pluss at jeg er veldig glad i henne.

Og det samme om gutt..bare navnet til broren

 

Anonym poster: 22c64548244d8c0a46da85f89be34451

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det blir en veldig stolt tanke jeg :)

 

Anonym poster: 6bf85b340e226dd93ebd9067838b2665

Skrevet

Synes det kan være søtt, men da blir de sikkert kalt lille-Marie og lille-lars for resten av livet :-)

 

Anonym poster: 60e283d95df6e6c348940507e454a4ab

Skrevet

Stolt tante skulle det stå...

 

Anonym poster: 6bf85b340e226dd93ebd9067838b2665

Skrevet

Jeg heter det samme som tanten min og jeg har vært lille-Ingri hele livet mitt. Akkurat den er litt kjedelig

 

Anonym poster: a6db804b6963088641568a53f143c13d

Skrevet

Synes ikke det er teit i det hele tatt! I tillegg til at navnet er fint, er det jo også en hyggelig ting for søsteren din å bli kalt opp. Jeg gjorde det samme med eldste datteren min, bare med en liten vri i stavemåten.

 

Anonym poster: 3392831cbef0d7ca34e96459ad4672a6

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville gjort det når det er såpass nær familie som enda lever. Blir fort å blande navna.

 

Anonym poster: a6945c1368791e9a44b46e0f286496fe

Skrevet

Vurdert selv å bruke min søsters navn som mellomnavn. Syns det veldig fin tanke!

Skrevet

Jeg synes det blir litt rart... Men som mellomnavn går det jo fint an.

 

Anonym poster: 14cd1ca1a902136304d17f9ab60b7e12

Skrevet

Til mellomnavn så synes jeg det kan bli fint, men blir litt for nært til å være eneste hovednavn synes jeg.

 

Da har det lett for å bli lille og store pluss missforståelser om hvem man snakker om :-)

Skrevet

Synes det går fint. Jeg er oppkalt etter fars søster. Hos oss ble det tante ******* og ******, ikke lille-*******

Min tante og jeg har et godt forhold og hun synes fortsatt det er stor stas at jeg ble oppkalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...