Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Når jeg venter en jente, hvor teit vil det være å kalle henne det samme som søsteren min heter? Det er bare det at søsteren min har et så fint navn, pluss at jeg er veldig glad i henne. Og det samme om gutt..bare navnet til broren Anonym poster: 22c64548244d8c0a46da85f89be34451
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Tipper det blir en veldig stolt tanke jeg Anonym poster: 6bf85b340e226dd93ebd9067838b2665
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Synes det kan være søtt, men da blir de sikkert kalt lille-Marie og lille-lars for resten av livet :-) Anonym poster: 60e283d95df6e6c348940507e454a4ab
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Stolt tante skulle det stå... Anonym poster: 6bf85b340e226dd93ebd9067838b2665
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Jeg heter det samme som tanten min og jeg har vært lille-Ingri hele livet mitt. Akkurat den er litt kjedelig Anonym poster: a6db804b6963088641568a53f143c13d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 Synes ikke det er teit i det hele tatt! I tillegg til at navnet er fint, er det jo også en hyggelig ting for søsteren din å bli kalt opp. Jeg gjorde det samme med eldste datteren min, bare med en liten vri i stavemåten. Anonym poster: 3392831cbef0d7ca34e96459ad4672a6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 Jeg tror ikke jeg ville gjort det når det er såpass nær familie som enda lever. Blir fort å blande navna. Anonym poster: a6945c1368791e9a44b46e0f286496fe
Pinnus Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Vurdert selv å bruke min søsters navn som mellomnavn. Syns det veldig fin tanke!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Jeg synes det blir litt rart... Men som mellomnavn går det jo fint an. Anonym poster: 14cd1ca1a902136304d17f9ab60b7e12
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Til mellomnavn så synes jeg det kan bli fint, men blir litt for nært til å være eneste hovednavn synes jeg. Da har det lett for å bli lille og store pluss missforståelser om hvem man snakker om :-)
Mamsemums Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Synes det går fint. Jeg er oppkalt etter fars søster. Hos oss ble det tante ******* og ******, ikke lille-******* Min tante og jeg har et godt forhold og hun synes fortsatt det er stor stas at jeg ble oppkalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå