Gå til innhold

det burde vært 30 timers dager!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg så lei av å ikke strekke til overalt.

Jeg er alenemor altså da 100% alene, jobber ca 150% dvs jeg jobber de vanlige 8 timene, men jobber på kveldene hjemme. Har måttet droppe studier som jeg kanskje ikke trenger, men som jeg syns er greit å ha.

Hadde en krangel med min far idag igjen at jeg må se og ha det prikkfritt i hjemmet mitt til enhver tid, jeg må trene så så mange timer for jeg må bli tynn må man vite. Hvis man ikke er tynn er man ikke verdt så mye.

Siden så mange har vært foreldre før så burde jeg hvertfall klare å gjøre alt dette.

skal sies jeg har minimal med avlastning for mine foreldre mener at jeg må ikke belage meg på hjelp så nå har jeg sluttet å spørre om hjelp og ingen av de tilbyr seg heller ikke.

Når de var sammen og fikk barn så hadde de hjelp av besteforeldrene mine hver dag og de var to!! kjenner jeg er så frustrert for jeg rekker ikke over alt. Jeg må slappe litt av og...

Men å være alene om alt er jo ikke så vanskelig skal man vite, for da de skilte seg så var jo de alene...vel vi bodde 50/50 og var da hos besteforeldrene mine mye. Har to foreldre som kun tenker på seg selv og begynner å bli lei. Har lyst til å flytte fra denne byen nå egentlig for tror det blir lettere å være alene og virkelig være alene enn å være alene men mange rundt meg som bare skal si hva jeg gjør feil..

huff dagens utblåsning

Anonym poster: f62ec9c87e8019a8718f87a2f863939e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres ut som vi har samme far... men god klem til deg, høres ut som du trenger den :)

Anonym poster: a4650021c0383903b7c2ccfb13e39667

Skrevet

Offda! Ikke greit!

Er alenemor 80% av tida, men har den hjelpa jeg trenger og jobber 80% over 5 dager ikke 4.

Anonym poster: 124947074ff48f5fb975cad990438f61

Skrevet

Sender deg en trøsteklem og et stygt blikk og klyp i siden til den noe besserwisser du har til pappa, hvorfor lire av seg så mye "egne sannheter" til sin egen datter?! Jeg er gift og vi har to barn under to år og jeg synes dagene går i ett, selv om jeg nå er i permisjon. Tar mesteparten i huset da mannen jobber fullt i fysisk krevende jobb, men han er da hvertfall tilstede utenom jobb i fht stell, mat og lek.

Begge mine foreldre jobber 100% så har ikke avlastning i det daglige fra dem, men er de tilgjengelig stiller de opp som barnevakt i helger og ved behov tar de seg en fridag om vi skulle trenge det. Skulle tro besteforeldre ønsket å tilbringe tid med barnebarna sine uavhengig av om datteren skulle trenge det eller ikke. Forstår meg ikke på sånn jeg! Men har hørt mange fortelle lignende historier så bør vel ikke bli så sjokkert lenger...

Få det ut av systemet og klapp deg selv på skulderen for at du klarer deg på egenhånd, lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for klemmene har trengt det idag:-)

Deilig å få ut litt frutrasjon :-) nå kan jeg legge meg med lettere skuldre :-)

Anonym poster: f62ec9c87e8019a8718f87a2f863939e

Skrevet

Ta ein pause frå far din, og vips har du noko ekstra tid kvar dag. Energitjuvar er noko drit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...