Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Selv tror jeg Bjørn Ali stikker av med seieren Anonym poster: 58d271979ff04af41d6138403e14f4c6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Håper han vinner ja Litt pussig, men koselig fyr. Tror hun utenlandske ryker idag.. Anonym poster: 6f0c7469dbbbb4e427fc01c651021402
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Hvem av dem er villaperlesukker, og har hun forsvunnet helt herfra? Anonym poster: a9ae0e2af21764611a07abd4b08d19ce
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 Hvem av dem er villaperlesukker, og har hun forsvunnet helt herfra? Anonym poster: a9ae0e2af21764611a07abd4b08d19ce Nordlendingen. Anonym poster: 6f0c7469dbbbb4e427fc01c651021402
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 Jeg håper og tror Ida vinner. Anonym poster: 598911cb0f88b7eae6c671606fc7dcde
Trultemor85 Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Bjørn Ali en bekjent av meg. Utrolig koselig gutt
Lammelåret Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Anne-Britt, det har jeg trodd siden brødbakegangen.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Anne-Brith Anonym poster: d30685ce53a6caa1c5ba3a7af4bb5b39
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Skulle ikke forundre meg om det blir Villa Perlesukker, tror hun og Bjørn Ali er omtrent like gode til å pynte men hun er hakket bedre på smak og bakingen... Anonym poster: 28600a6a56ca95e2318b4d0516f3a410
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #12 Skrevet 28. april 2013 Heier på Bjørn Ali!!!! Anonym poster: 0862ed6ee7f37813c3bb091456626ed7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #13 Skrevet 28. april 2013 Håper på Bjørn Ali. Kommentaren til villa perlesukker om at hun lager de flotteste rosene i Norge er feil og gir oss et bilde på hennes arroganse og gjør henne usmakelig. Vil ikke tenke på hvor arrogant hun blir hvis hun vinner Anonym poster: 777d93e80e271be7b9f18aacb7c2894b
Lammelåret Skrevet 28. april 2013 #14 Skrevet 28. april 2013 Håper på Bjørn Ali. Kommentaren til villa perlesukker om at hun lager de flotteste rosene i Norge er feil og gir oss et bilde på hennes arroganse og gjør henne usmakelig. Vil ikke tenke på hvor arrogant hun blir hvis hun vinner Anonym poster: 777d93e80e271be7b9f18aacb7c2894b Er det så nøye da? Det er en amatørbakekonkurranse, ikke hvem er hyggeligst-konkurranse.
☆☆☆ Skrevet 28. april 2013 #15 Skrevet 28. april 2013 Anne-Brit. Kan ikkje skjøne at sjølvtillit skal vere negativt i konkurransen. Spesielt sida personlege eigenskapar ikkje er ein del av vurderinga, kun sjølve produktet dei kan vise til som blir vurdert blindt.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #17 Skrevet 28. april 2013 Hvem røk ut i kveld? Hun som snakket så irriterende. Anonym poster: db5a56d473feea3a9639352ac9f0f093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå