Gå til innhold

Hvem tror dere vinner "Hele Norge baker"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv tror jeg Bjørn Ali stikker av med seieren

 

Anonym poster: 58d271979ff04af41d6138403e14f4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han vinner ja :) Litt pussig, men koselig fyr. Tror hun utenlandske ryker idag..

 

Anonym poster: 6f0c7469dbbbb4e427fc01c651021402

Skrevet

Håper på Anne-Brith.

Skrevet

villaperlesukker :)

Skrevet

Hvem av dem er villaperlesukker, og har hun forsvunnet helt herfra?

 

Anonym poster: a9ae0e2af21764611a07abd4b08d19ce

Skrevet

Hvem av dem er villaperlesukker, og har hun forsvunnet helt herfra?

 

Anonym poster: a9ae0e2af21764611a07abd4b08d19ce

 

Nordlendingen.

 

Anonym poster: 6f0c7469dbbbb4e427fc01c651021402

Skrevet

Jeg håper og tror Ida vinner.

 

 

Anonym poster: 598911cb0f88b7eae6c671606fc7dcde

Skrevet

Bjørn Ali :) en bekjent av meg. Utrolig koselig gutt :D

Skrevet

Anne-Britt, det har jeg trodd siden brødbakegangen.

Skrevet

Anne-Brith

 

Anonym poster: d30685ce53a6caa1c5ba3a7af4bb5b39

Skrevet

Skulle ikke forundre meg om det blir Villa Perlesukker, tror hun og Bjørn Ali er omtrent like gode til å pynte men hun er hakket bedre på smak og bakingen...

 

Anonym poster: 28600a6a56ca95e2318b4d0516f3a410

Skrevet

Heier på Bjørn Ali!!!!

 

Anonym poster: 0862ed6ee7f37813c3bb091456626ed7

Skrevet

Håper på Bjørn Ali. Kommentaren til villa perlesukker om at hun lager de flotteste rosene i Norge er feil og gir oss et bilde på hennes arroganse og gjør henne usmakelig.

 

Vil ikke tenke på hvor arrogant hun blir hvis hun vinner

 

Anonym poster: 777d93e80e271be7b9f18aacb7c2894b

Skrevet

Håper på Bjørn Ali. Kommentaren til villa perlesukker om at hun lager de flotteste rosene i Norge er feil og gir oss et bilde på hennes arroganse og gjør henne usmakelig.

 

Vil ikke tenke på hvor arrogant hun blir hvis hun vinner

 

Anonym poster: 777d93e80e271be7b9f18aacb7c2894b

 

Er det så nøye da? Det er en amatørbakekonkurranse, ikke hvem er hyggeligst-konkurranse.

Skrevet

Anne-Brit.

 

Kan ikkje skjøne at sjølvtillit skal vere negativt i konkurransen. Spesielt sida personlege eigenskapar ikkje er ein del av vurderinga, kun sjølve produktet dei kan vise til som blir vurdert blindt.

Skrevet

Hvem røk ut i kveld?

 

Hun som snakket så irriterende.

 

Anonym poster: db5a56d473feea3a9639352ac9f0f093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...