Gå til innhold

babysjuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som blir 4 i desember og ein gutt som nettopp ble 2. Har så lyst på tre tette (isteden for ein attpåklatt). Det er egentlig galskap, for er sline og ungene er i krevende alder. Det blir en del krangling, de tester mye grenser med hopping i sofa, løping inne osv,

og minstemann dytter og klyper selv om han vet veldig godt at det er galt. Noen som har erfaring med tre tette og tips/råd?

Anonym poster: 0648b424070abebc90e3b512113a88e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tre barn på 4.5 år. Synes barseltida med tredjemann var helt herlig:), koste meg masse. Synes det var mer slitsom med de to første da de kom veldig tett, 18mnd imellom. Nå ventes nummer fire og jeg gleder meg masse, da vil eldste være 7.5 år. Kjør på:)!!!

Anonym poster: 6e0f8acdd4425bdad9544ce3b1b45513

Skrevet

Godt å høre, jeg vil nemlig oxo ha en til. Det er 19 mnd mellom mine to jenter (minste er 11 dager) og jeg tenker å ha tilsvarende aldersforskjell mellom nr 2 og 3:-)

Skrevet

Dette er HI. Det er 16 mnd mellom de to første og gutten vår vil ihvertfall være nesten 3 år.Men så er det ikke sikkert det klaffer med en gang heller. Vanskeligt å bestemme seg hva som blir rett å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...