Skylander Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Mannen til dama som leide ut til oss er så forbanna sint å sur. Oppdaget at han sto å kjeftet på barna fordi de lekte seg og sprang over plena deres innimellom. Han er generelt sint og sur for hver minste lille ting. Plana mi og deres er et eneste stort felt, ikke noe gjerde imellom, vi har bare et "usynlig" skille på hvilket område som er vårt og deres. Hva gjør man med slikt? Hadde dere kommet til å snakke med den illsinte gamlingen? Er det han som er urimelig sint, eller bare jeg som overreagerer på at han "sier ifra" til barna?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Det er rimlig irriterende når naboer, det være seg leietagere eller andre tar seg til rette i hagen din. Har du instruert ungene skikklig om hva som er deres hage og hva som er huseiers område? Anonym poster: 8a45bb20d1aad62e545ea5778a4ac862
Gjest Morn du Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Et usynlig skille er ofte vanskelig for unger å huske på når de leker. Be naboen sette opp et gjerde.
Skylander Skrevet 28. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2013 Det er rimlig irriterende når naboer, det være seg leietagere eller andre tar seg til rette i hagen din. Har du instruert ungene skikklig om hva som er deres hage og hva som er huseiers område? Anonym poster: 8a45bb20d1aad62e545ea5778a4ac862 Jeg trodde ikke jeg trengte det helt til nå. Husverten har selv benyttet veien rett over plena for å gå til meg, så hvordan forklare barna at det ikke er greit når en voksen selv gjør det?
Skylander Skrevet 28. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2013 Et usynlig skille er ofte vanskelig for unger å huske på når de leker. Be naboen sette opp et gjerde. Ja det er det, og spesiellt når de leker leker hvor de løper etter hverandre. Husker selv hvordan panikken inni meg steg når vi lekte politi og tyv som barn, og noen var rett i hælene på meg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå