Gå til innhold

spytter de i pizzaen vår nå....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er midt i oppussing av soverommet og ringte derfor pizzabakeren og bestilte mat. Når jeg spurte om det ble lenge og vente så fikk jeg til svar at det har de ikke lov å si lenger. Greit nok det at de ikke vil garantere noe, men jeg ville bare vite om det ble lenge og vente eller ikke - enkelt spørsmål.... men hun nektet å si noe uansett, så jeg ble så irritert at jeg la på....

Nå er samboer forbanna på meg og sier han ikke kommer til å spise for nå har de sikkerj spyttet i pizzaen....

Hva tror dere?

Anonym poster: 2602dcd9ac94188362cd5dab074e6b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke lov å si hvor lang leveringstiden er? Hva er det for psycho-bygdisbedrift?

Anonym poster: 92905831095250fb5b778217a3549543

Skrevet

De har nok ikke spyttet i pizzaen :)

Anonym poster: e34ee60b1e1735aba74a3e31eefcc089

Skrevet

tror ikke de har det. hvorfor skulle de gidde det?

nå er jo det kanskje et større sted pizzaen blir laget og da vil det være vanskelig og spytte i maten uten at andre ser det...kanskje det siste er noe og berolige ham med?

Skrevet

Da hadde jeg fint fitt beskjed om at om jeg ikke får vite når middan er klar så er jeg ikke interessert i noe middag heller...

Gjest sussie77
Skrevet

Spytter nok ikke i pizzaen. Men syntes det var veldig rart at de ikke ville si hvor lang tid det tok. Dårlig service.

Skrevet

Jeg tipper at de har runka i rømmedressingen. Det var fryktelig populært i kebabsjappene for noen år siden.

Bon apetit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...