Tyra79 Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Eller er det en typisk guttefilm? Skal vise film i en 12-årsdag. Tenkte først på Jurassic park, men den er gjerne litt gammeldags/ gamle effekter?? Tenkte så på Iron man. Filmen vil bli vist på stort lerret, så litt kjekt med effekter;)! Noen som har tips om andre filmer?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Jeg vil si det er en typisk guttefilm. Jurrasic park er jo en slager da, passer bedre for begge kjønn vil jeg mene
Tyra79 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2013 Jeg vil si det er en typisk guttefilm. Jurrasic park er jo en slager da, passer bedre for begge kjønn vil jeg mene Den er ikke 'gått av moten' da? Husker jo jeg syntes den var utrolig spennende selv, men så at den kom ut i 93. Har ikke sett den siden da;)! Noen som vet om det er kommet nyinnspilling, eve har sett den nylig? Ble den godkjent av ungene?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Jeg vil tro at effektene ikke lenger er like kule..Kommer vel i 3D til sommeren? Er garantert verdt å se på kino da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå