skjotta Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Litt flaut, for jeg vet at veldig mange slitet mye med dette, men jeg er nå snart 36 uker på vei med nr 2, og vet ikke hva kynnere er? Dvs, jeg vet jo hva det ER men ikke hvordan det føles.. tror aldri jeg har hatt det. Ved første fødsel kom riene ved vann avgang og jeg har aldri kjent noe lignende. I går og i dag har jeg hatt voldsomt ubehag nederst i magen. Innbiller meg at det er babyen som fester seg eller noe slikt, men nå lurer jeg litt på om det er dette som er kynnere? Det stikker liksom nederst i magen, nesten bak skambeinet. Vil ikke kalle det for kramper eller sammentrekkninger men jeg har relativt høy smerteterskel og synes det er vondt. Jeg har voldsom bekkenløsning og har vel skyldt det litt på det og...
skjotta Skrevet 28. april 2013 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2013 Det hjelper på smertene å bøye meg sammen. De blir verre når jeg står og retter ryggen helt ut. Smertene kommer og går men ikke noe system i dem.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Kynnere vil stort sett føre til at hele magen blir hard. Det høres egentlig ikke ut som det er det du har, ut fra beskrivelsen. Anonym poster: d2abdd48bf3dd6a76f166fcc5d74db9a
skjotta Skrevet 28. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2013 Kan vel ikke si at hele magen blir hard... men jeg kjenner veldig godt hvor babyen er når det står på. Akkurat som om han plutselig strekker seg og blåser seg opp noe voldsomt en liten stund og så sparker han voldsomt etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå