Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Er det noen av dere som føler/har fått den mannen de ville ha? Selv om du følte han er utenfor din liga? Ikke det at jeg er kjempe stygg, men heller normal. Jeg har tenkt litt (med mitt kort tenkte hodet ) at jeg alltid har fått han jeg ville opp igjennom åra. Føler meg veldig heldig. Jeg gikk fram mannen min for 2 år siden for jeg likte en annen, trodde egentlig ikke det skulle funke, men det gjør det visst (trodde ikke han vile ha meg) Er mangen som har sett seg ut noen, å så har det absolutt ikke funket? Anonym poster: aee91f077d4417bb6fbeb8d202cd06b4
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Beklager skirveleifer! ser det nå Anonym poster: aee91f077d4417bb6fbeb8d202cd06b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå