Charlotte1988 Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Hvor stor aldersforskjell har dere mellom andremann og til neste (og eventuelt videre)? Har to jenter, ei på 19 mnd og ei som er 11 dager.har hele tiden sagt jeg bare vil ha 2, men nå har jeg ombestemt meg. Vurderer ca samme aldersforskjell som mellom store- og lillesøster. Hvilke erfaringer har dere?
nettie med 4 små Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Har ei født i 07, en i 08, en i 10 og ei i 12. 16 mnd mellom 1 og 2, 15 mnd mellom 2 og 3 og 22 mnd mellom 3 og 4. Skulle gjerne hatt de to siste tettere, men tok litt lengre tid:) klart det kan være tøft til tider, men anbefaler tette:)
Galskapens overhode Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 4,5 år mellom 1 og 2. 2,9 år mellom 2 og 3. Tettere hadde vært fint. Føler jeg har bært småbarnsmor i snart 10 år. Man blir liksom aldri ferdig.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 2år og 4mnd mellom nr.1 og 2 2år og 9mnd mellom nr.2 og 3 (5år og 1mnd mellom nr.1 og 3) De er født i 06, 08 og 11
Fire småtroll Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 2,5 år mellom en og to. 3,5 år mellom to og tre. 1,5 år mellom tre og fire. Eldste var 7,5 år da nr fire ble født. Det er fordeler og ulemper både ved å få de tett og ved å vente noen år, så jeg vil ikke si det ene er bedre enn en det andre. Vi var veldig bestemt på at vi ønsket å få barna "på rappen" og ikke ville ha noen atpåkladd, det er vi fremdeles veldig fornøyd med. Nå er yngste 4 år og vi har en flokk barn som vi kan gjøre mye sammen med, alt fra sykkelturer til ferier, turer i alpinløypa osv kan gjøres med hele gjengen og det er koselig. De har mye selskap i hverandre og stor glede av hverandre, men det blir selvfølgelig noe krangling også.
Sølvpanter Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 ca 2 år mellom nr 1 og 2, nesten 3 år mellom nr 2 og 3 og ca 2 år mellom nr 3 og 4. De kunne egentlig godt ha vært litt tettere, spesielt mellom nr 2 og 3. Er ikke noe glad i småbarnstiden og kunne gjerne fått den unna fortere, nå ble jeg værende småbarnsmor litt vel lenge Er også greit å ha dem samlet i alder fordi det er enklere å finne på ting sammen alle sammen.
Fomle84 Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 2,5 år mellom første og andre, samme kjønn. 4,5 og 7 år mellom første og andre og nummer 3, motsatt kjønn. Å få nr 3 nå synes vi var helt perfekt, glad vi har ventet da hun på 4,5 har krevd sitt. Det er travelt nok med baby i huset så glad vi ikke fikk da hun var 2 for hun var veldig travel.. Nå er de begge gode, omsorgsfulle og hjelpsomme storesøstre
Gjest Thunder Road Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Vi har to tette som nummer en og to (20 mnd mellom), så ble det nesten 7 år mellom andre og tredje Vi kommer til å kjøre på med to tette denne gangen også. Ser nesten bare fordeler med det Og nå har vi jo to større barn som kan hjelpe oss litt også
Kremtopp Skrevet 3. mai 2013 #10 Skrevet 3. mai 2013 2,5 år mellom nr1 og 2 2 år og 3 mnd mellom nr 2 og 3 1 år og 9 mnd mellom nr3 og 4 Født i 06,09,'11 og 2013
Sunnybeach4gull :) Skrevet 12. mai 2013 #11 Skrevet 12. mai 2013 1,5 år mellom nummer en og to, 2 år mellom to og tre Dvs tre barn på 3,5 år og det funker knallbra Nå er eldste 4,5, mellomste straks 3 og minstemann nærmer seg 10 mnd De leker og koser seg sammen Om dere har energi og lyst så kjør på
Plutselig_gravid Skrevet 13. mai 2013 #12 Skrevet 13. mai 2013 Har 3 barn og nr 4 er på vei! De er født i 03,09,11 og så kommer nummer 4 nå i 13. Er akkurat 2 år mellom nr 2, 3 og 4.
HH72 Skrevet 13. mai 2013 #13 Skrevet 13. mai 2013 Bare husk på at sjansen for tvillinger øker for hvert svangerskap, så plutselig kan man få fire tette i steden for tre :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå