Gå til innhold

Bæremeis til 2,5åring i sommer ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til lilleputtland og Hunderfossen og lurer på hva vi skal ta m oss.

Sover lite i helgene nå, men ser for meg at vi må beregne dupper der.

Skal blant annet på Vennebyen show i lilleputtland , greit m bæremeis da?

 

Hvilken bæremeis??

 

Anonym poster: 942ced5b8fa6c4b717edc18405fe29ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tips/erfaring ?

 

Anonym poster: eadb0ea9cd85f8cff640be29be7dba06

Skrevet

Ville gått for manduca bæresele. Bedre å bære, bedre å sitte i og mye mindre å draske på. Kan brukes til 28 kg.

 

Anonym poster: 6360877f513fc251dc7b4add9073bb60

Skrevet

Manduca er mye mer behagelig for både voksen og barn.

 

Anonym poster: 3f3140fbbb4ae427a7ebe5cedb7dcc60

Skrevet

Jeg hadde heller tatt med en vogn. Greit å sitte i når man er sliten og samtidig vil gå litt ut av den innimellom og i tillegg er det veldig greit å ha en vogn å ha alt "stæsj" i.

 

Anonym poster: 9001147e655bd507545c9bde76e9a767

Skrevet

Et barn på snart 3 år har ingenting i en bæremeis å gjøre mener jeg.. :P Jeg ville heller hatt med en liten nett vogn!

 

Anonym poster: bd2fed32896a14a5b7310428e45359fc

Skrevet

Et barn på snart 3 år har ingenting i en bæremeis å gjøre mener jeg.. tongue.png Jeg ville heller hatt med en liten nett vogn!

 

Anonym poster: bd2fed32896a14a5b7310428e45359fc

Tenker helt motsatt av deg jeg:) Synes det ser "rart" ut med store barn i vogn! Ergo eller Manduca er anvendelige, særlig hvis dere også liker å gå på tur i skog og mark.

 

Anonym poster: 4460b2f6ec9c2d15864dbf3cb3fa9e9d

Gjest Julia1984
Skrevet

2,5 år eller 3 år?? Er da ingenting rart å se disse i vogn i en slik park?

 

Da har du ikke sett mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...