Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Vurderer å kalle neste sønn Jarle André, fint?? Anonym poster: 96f1d35f11d415667707e827d31ad640
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Jepp! Og søsknene kan hete Elsa og Espen! Anonym poster: 2bff5c249273bd2efaa4be2ae9c37900
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Syntes det var helt greit før, nå har jeg det langt oppi halsen etter all Jarle-spammen her inne. Kunne ikke kalt ungen min det for alt i verden. Anonym poster: 2dcedb038b78fed6693689afec71afee
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Syntes det var helt greit før, nå har jeg det langt oppi halsen etter all Jarle-spammen her inne. Kunne ikke kalt ungen min det for alt i verden. Anonym poster: 2dcedb038b78fed6693689afec71afee Enig! Kan du som starter disse trådene være så snill og gå å leke med noe giftig? Anonym poster: b0ad1f03cc448e19be15c9aba754da9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå