Gå til innhold

Hva syntes dere om navnet Jarle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kalle neste sønn Jarle André, fint??

 

Anonym poster: 96f1d35f11d415667707e827d31ad640

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Og søsknene kan hete Elsa og Espen!

 

Anonym poster: 2bff5c249273bd2efaa4be2ae9c37900

Skrevet

Syntes det var helt greit før, nå har jeg det langt oppi halsen etter all Jarle-spammen her inne. Kunne ikke kalt ungen min det for alt i verden.

 

Anonym poster: 2dcedb038b78fed6693689afec71afee

Skrevet

Syntes det var helt greit før, nå har jeg det langt oppi halsen etter all Jarle-spammen her inne. Kunne ikke kalt ungen min det for alt i verden.

 

Anonym poster: 2dcedb038b78fed6693689afec71afee

Enig! Kan du som starter disse trådene være så snill og gå å leke med noe giftig?

 

Anonym poster: b0ad1f03cc448e19be15c9aba754da9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...