Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Jeg er nå 4 dpo og har plutselig fått masse klumpete kritthvit utflod...Det er ikke sopp,det vet jeg for har hatt det en del!! Men er det noen som har hatt det som et tidlig tegn på graviditet!? Har øn korsrygg og menssmerter også...Blir gal av symptomer!!! Heh Blir VeELDIG glad for svar!!! Siden jeg aldri pleier å ha sånn utflod så kan det vel være et tegn?? Anonym poster: 46f74707544f9a0c72db10227bf65041
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Tror det kan være et tegn, men 4 dpo er jo skrekkelig tidlig da Anonym poster: 24f0af44d24f07436e5bd1d56b359f04
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Ja, det er veldig tidlig....Derfor jeg lurte på om det kunne være et tegn! Anonym poster: 7c5cd71e42d5d76287e36f2b8670609c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå