Gå til innhold

Advarsel: Utflodspørsmål!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 4 dpo og har plutselig fått masse klumpete kritthvit utflod...Det er ikke sopp,det vet jeg for har hatt det en del!! Men er det noen som har hatt det som et tidlig tegn på graviditet!? Har øn korsrygg og menssmerter også...Blir gal av symptomer!!! Heh :) Blir VeELDIG glad for svar!!! Siden jeg aldri pleier å ha sånn utflod så kan det vel være et tegn?? :P

 

Anonym poster: 46f74707544f9a0c72db10227bf65041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan være et tegn, men 4 dpo er jo skrekkelig tidlig da :)

 

Anonym poster: 24f0af44d24f07436e5bd1d56b359f04

Skrevet

Ja, det er veldig tidlig....Derfor jeg lurte på om det kunne være et tegn!:)

 

Anonym poster: 7c5cd71e42d5d76287e36f2b8670609c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...