Gå til innhold

Beste og verste band på jordens overflate ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en god start på dagen når de spiller KISS på radioen, blir du fortsatt mo i knærne av Nick Carte og gutta i Backstreet Boys eller røres du til tårer av tekstene til Coldplay? Slår du deg løs på dansegulvet til Ole Ivars eller er det Plumbo som gjør festen komplett for deg? Eller kanskje du er en av dem som aldri kastet flanelskjorten og med stor entusiasme poger i vei til Pearl Jam og Nirvana? Kanskje du er av den gamle skolen som elsker The Beatles eller The Doors?

Hvilket band mener DU et verdens beste noen sinne ... og hvilket band får ørene dine til å blø? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har den fireflies sangen håper jeg dør brutalt.

Ellers så må jeg si at den desidert beste artisten jeg vet om må være pink. Jeg er ikke sånn at jeg kun hører på henne, men hun skuffer sjeldent med det som blir gitt ut.

Anonym poster: 771bde85854131e0fc7f6a020664c457

Skrevet

Må jeg velge ett band?

Blant de verste, får jeg frysninger hver gang jeg hører Coldplay.

De beste? Tja, Metallica, gode gamle Guns `N`Roses, Bon Jovi, Bryan Adams, Nirvana m.m.

Anonym poster: 3c1513da1aef3ac33b8968869a46ed92

Skrevet

Pink floyd og U2 :wub: Har og et godt forholdt til Hellbillies, Madrugada og CC cowboys :)

Absolutt alt av danseband og gammeldans får jeg mark av :blink:

Skrevet

Ørene blør av scrillex og annet ræl i samme kategori :angry:

Neil Young, The Band, Ida Jenshus, Guns n Roses, Metallica, Pearl Jam, Dum Dum Boys, Er favoritter jeg aldri blir lei :)

Skrevet

Jeg ELSKER Muse!

Og er ganske mange band/artister jeg bare ikke klarer å høre på... Rihanna, Vassendgutane, masse danseband osv..

Anonym poster: e616dc2f4048b062e7819abfdffce6fd

Skrevet

Kiss på full guffe om morgenen kan jeg godt like, akkurat nå spiller vi The Gas Light Anthom mens vi drikker morgenkaffen og surfer litt. Snuppa er borte på overnatting så vi har fortsatt noen voksentimer igjen :)

Ellers gråt jeg faktisk på Coldplay konsert som er den andre beste konsertopplevelsen i mitt liv. Førsteplassen går til Paulo Nutini - wow for et talent!!

Da jeg var tenåring chrushet jeg på artister som Axl Rose (Guns N Roses) og Nuno Bettencourt (Extreme) IKKE Backstreet Boys pyser.

Kan også gjerne høre på Beatles, Doors, Stones mfl. Vil tro jeg har en ganske variert musikk smak, men ørene mine BLØR av Plumbo og Ole Ivars.

Skrevet

Beste.. Pink Floyd og Guns N' Roses.

Verste.. Punk, brøling og skriking som ikke gir noen mening osv. Kommer ikke på noe spesielt jeg ikke kan fordra.

Anonym poster: d58536b602650c54c73c4635df5ee6b4

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Beste; Metallica og Pink Floyd <3

Verste; Whitney Huston !

Skrevet

Beste: Bon Jovi og de gamle Dire Straits (da dei fantes) liker og Mark Knopfler

(sku nesten trodd eg var over 40)

verste: Bråk, hyl å skrik som ingen forstår! Kommer ikkje på noken i farten..

Skrevet

Beste: Metallica

Verste: Ole Ivars

Skrevet

Kaizers troner på toppen, fulgt av Queen, guns n' roses og metallica

Liker godt bruno mars av og til

Får fysisk vondt av Plumbo, danseband og den stilen der

Skrevet

Jeg liker mye forskjellig, og har favoritter innen mange sjangere.

Jeg fikser ikke Plumbo, Staut, DDE osv. Norsk " harryrock" er gruusomt.

Skrevet

Best : guns n roses dårligst: U2 ;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Verste: Spice girls, A1 og NKOTB

Beste: Metallica, Guns n Roses og Pearl Jam

Skrevet

Verste er spice girls. Beste er mange: ozzy, metallica, volbeat, Ole ivars, plumbo og vassengguttane. :)

Anonym poster: c9ef38180a44a1d434c6335bec28d0db

Skrevet

Beste: Nirvana, Radiohead, Lamb, Metallica...

Verste: Unit five, Vassendgutane, DDE og admiral P (sjølv om det sikkert ikkje er eit band, så blir eg låk innvortes, så han bør nemnast)

Skrevet

Jeg elsker Train! Kan høre på sangene deres om og om igjen uten at jeg blir lei!

Mye jeg ikke liker også..."bråkemusikk" som metal og sånt er jeg ikke noe særlig glad i...

Anonym poster: 89572708fd82af30269e676ff9b8b7ce

Skrevet

Synes radio norge er bra og skifter som regel kanal hvis noen setter på p1, p2, og p3......

Lettere variert smak.

Skrevet

Beste; metalica, acdc, ozzy, Black sabbath, Jon bovi, u2,springsteen, sigurrós, the nathional, the fray, cc cowboys, dum dum boysbosv osv osv

Verste: death metal, en god del country , hard rock osv

Skrevet

Beste: Metallica

Verste: Nickelback (og alt annet som går inn i samme kategori) - grøss, huff og gruff.

Anonym poster: 2b77d0a454b79eec8e3009e07f32ebc5

Skrevet

Beste: Black Sabbath og Dio

Verste: alle former for danseband, datatock og røyksopp, Hansenbrødrene.

Anonym poster: 5e14c12b39a4f39cbf2a5246c6179f85

Skrevet

Beste er definitivt Pantera. Når jeg setter på Walk eller Cowboys from hell med de så stiger humøret mitt til de grader! Guns'n er også en favoritt samt The Ramones, Dimmu Borgir, Black Sabbath, Volbeat, GG Allin, Johnny Cash og Elvis. :D and so on and so forth.

Jeg blir helt ødelagt av Skrillex og annet i den sjangeren, tecno, dance og trance. I mine ører er det bare ulyder. Og jeg er vel ikke så iponert av boyband/girlband musikk heller.

Skrevet (endret)

I min verden er Nick Cave Gud, og ellers så er jeg veldig glad i Bright Eyes og First Aid Kit.

Og god gammeldags gladpunk!! Holdt på å glemme det :)

Det er mye jeg ikke takler av musikk, så f.eks 95% av topp 30 musikk stenger jeg bare ut. Tecno derimot gir meg utslett og blødninger fra ørene. Det samme skjer vel også hvis jeg må høre på plumbo og danseband....

Endret av Modesty Blaise.
Skrevet

Liker egentlig det aller meste av musikk og har mange favoritter

Men jeg HATER virkelig kaizers(?) grøss synes det er helt grusomt og flau over hvor latterlig dårlig det går an å være.lykke når jeg hørte de skulle legge opp!!!tjoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...