Gå til innhold

Camilla- unge mødre DK og vektproblem:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, først og fremst så synes jeg hun er nydelig.

 

MEN, når de snakker om hennes vekttap, så er det noe jeg ikke skjønner. Hun sa at før hun ble gravid så veide hun 88-89 kg, da hun sku føde veide hun 108, og nå har hun tatt av seg 60 (LES: SEKSTI) kg!?? Da veier hun jo nå 48 kg, og vil fortsatt ned 15 til?

 

Aldri i livet at hun veier 48 kg , og skulle hun gått ned 15 til så ville hun veid 33 kg.

 

De må jo si feil her???

 

Jeg vil bare understreke at dette ikke er noe sjalusi, eller dritt til henne. Hun har vært kjempeflink, og hun er kjempesøt! -Men jeg bare forstår ikke hva de holder på med...

 

Noen som vet? Er det jeg som er helt tett som ikke forstår her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres som om det er noen tall på avveie her ja. Ingen (friske) voksne ønsker vel å veie 33 kg...?

Skrevet

Hun la vel på seg litt igjen etter samlivsbruddet, kanskje de kiloene er "inkludert" i de 15 hun skal ned?

 

Enig i at hun er kjempesøt. Kanonflink er hun også, DEN forandringen siden hun var med i programmet første gang!

Skrevet

Hun la vel på seg litt igjen etter samlivsbruddet, kanskje de kiloene er "inkludert" i de 15 hun skal ned?

 

Enig i at hun er kjempesøt. Kanonflink er hun også, DEN forandringen siden hun var med i programmet første gang!

 

Jamen uansett om det er inkl de 5 kg hun la på seg igjen, så ville tallet vært 38, og hun veier IKKE 48 nå. Langt ifra, med mindre hun er 1.22 cm høy da ?

Skrevet

Hun la vel på seg litt igjen etter samlivsbruddet, kanskje de kiloene er "inkludert" i de 15 hun skal ned?

 

Enig i at hun er kjempesøt. Kanonflink er hun også, DEN forandringen siden hun var med i programmet første gang!

 

Jamen uansett om det er inkl de 5 kg hun la på seg igjen, så ville tallet vært 38, og hun veier IKKE 48 nå. Langt ifra, med mindre hun er 1.22 cm høy da ?

Hun tok av seg til 60 kg vel?
Skrevet

Hun la vel på seg litt igjen etter samlivsbruddet, kanskje de kiloene er "inkludert" i de 15 hun skal ned?

 

Enig i at hun er kjempesøt. Kanonflink er hun også, DEN forandringen siden hun var med i programmet første gang!

 

Jamen uansett om det er inkl de 5 kg hun la på seg igjen, så ville tallet vært 38, og hun veier IKKE 48 nå. Langt ifra, med mindre hun er 1.22 cm høy da ?

 

Haha, du sier noe der. Nei, noe må jo være galt. Mulig hun tok av seg til 60 kg, som snuppa og bøllefrø ovenfor sier, men jeg tror de har sagt at hun har tatt av seg 60 altså.

Skrevet

Hun la vel på seg litt igjen etter samlivsbruddet, kanskje de kiloene er "inkludert" i de 15 hun skal ned?

 

Enig i at hun er kjempesøt. Kanonflink er hun også, DEN forandringen siden hun var med i programmet første gang!

 

Jamen uansett om det er inkl de 5 kg hun la på seg igjen, så ville tallet vært 38, og hun veier IKKE 48 nå. Langt ifra, med mindre hun er 1.22 cm høy da ?

Hun tok av seg til 60 kg vel?

Jeg tolket det også dit at hun hadde gått ned TIL 60 kilo, ikke at hun hadde gått ned 60 kilo......

 

Anonym poster: 20fb8df35d72b94ca8e2251d95352921

Skrevet

Jeg husket et innlegg hun skrev for ca 1,5 år siden at hun veide 62- 65 kg ig er 165cm høy. Hun skrev også at hun car fornøyd fordi mye var muskler. Med andre ord en sunn og fin vekt. Hvor har dere det andre fra? Har hun kommet på unge mødre igjen?

 

Anonym poster: 28b862add81b3b3f4dee200e70d9e8ee

Skrevet

aaaha, 'MULIG de sa at hun har tatt av seg til 60 kg, men oversatt i teksten stod det "gått ned 60" kg. Men uansett da, så kan hun jo ikke veie 60 kg nå, og så skulle gå ned til 45. Det er såaklart mulig, men hun er jo ikke en "ment to be tynn" om dere skjønner hva jeg mener.

 

Venninna mi er 172 høy og veier rett omkring 50, og hun er veldig tynn! Men det kler henne fordi hun er ment til å være sånn, altså hun ser ikke syk ut.

 

Camilla derimot ville jo sett syk ut med 45 kg? Så uansett stemmer det jo ikke. Hun veier umulig 60 kg nå? Om hun gjør det så er det flott for henne, men da bør hun få hjelp hvis hun vil ned til 45.. og hun virker ikke så ufornuftig?

 

hmmmm

Skrevet

Det ser ikke ut som hun veier 60 kg. Jeg har samme høyde som henne og veier 68.. jeg synes jeg ser litt slankere ut..

 

Anonym poster: 578877fe8b7883c22ddf7454edd213da

Skrevet

Hun veier nok minst 70 kg..

 

Anonym poster: ee05480076182cefeef6dabd0cb2ec12

Skrevet

Hun kan umulig veie 60 kg.

 

Anonym poster: e38b6fa8cb44a924168f49a0f40a8649

Skrevet

Jeg forsto det som at hun skulle ta av seg til 60 kg, og at hun har 15 kg igjen.. Har aldri hørt snakk om hvor mye hun har gått ned. Oversettelsen bør ikke leses, den er så dårlig at jeg lurer på om de ikke kan dansk de som gjør det...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg mener det stemmer med det <3 smj <3 sier, hun vil ned til 60 kg, har igjen 15 kg til mål.

Skrevet

Jeg forstod det også sånn at 60 var målet hennes og at hun har 15 kilo igjen,.

 

Anonym poster: 1b06148f08fdcfe69eb0fdd093972cbf

Skrevet

Jeg blir mer forvirra av hun der Søs eller hva hun heter. Kjempetynn og maser om diett og trening fordi hun føler seg så feit??? Hun må jo lide av vrangsforestillinger når det gjelder kroppen

 

Anonym poster: ac434f66d189eae22226b61da70673f1

Skrevet

Jeg har tv-norge nett-tv, så jeg skal finne den episoden der de sa det sist, haha, og finne ut av -hva- det er de sider! brb ;)

Skrevet

Jeg blir mer forvirra av hun der Søs eller hva hun heter. Kjempetynn og maser om diett og trening fordi hun føler seg så feit??? Hun må jo lide av vrangsforestillinger når det gjelder kroppen

 

Anonym poster: ac434f66d189eae22226b61da70673f1

hun ville jo bare ned 3-4 kg hun da.. for å komme tilbake til vekten og formen hun hadde før graviditeten :)
Skrevet

Hva han sier : "...Men efter at have født hendes anden søn gik Camilla ned næsten tres kg."

 

Oversatt: "...men etter å ha født sin andre sønn, gikk Camilla ned nesten 60 kg."

 

 

......................................................Så de JUGER!! hehe TRES er seksti, og det stemmer bare ikke. Da veier hun isåfall 48 kg nå, og skal ned til 33 kg ?

 

*rister forvirret på hodet*

Skrevet

Nei da, hun gikk opp enda mere etter å ha født sønnen, har boka hennes...men husker ikke helt tallet, skal jeg sjekke for deg? Ja hun er så herlig pen den dama!

Skrevet

Nei da, hun gikk opp enda mere etter å ha født sønnen, har boka hennes...men husker ikke helt tallet, skal jeg sjekke for deg? Ja hun er så herlig pen den dama!

 

Det kan du godt gjøre! :) Bok??

Ja, jeg synes hun er så nydelig... og så vondt jeg fikk av henne nå når alt er gått til helvete... det må være vanskelig å være så dypt ulykkelig, og samtidig forsøke å gjøre alt til det beste for barna. :( Håper jeg slipper det der noen gang.

 

Hu er bare så ærlig og ekte :)

 

Hun sier at hun før hun ble gravid veide 88-89 kg, da hun sku føde veide hun 108. Det er iallefall det hun sier i episoden da..

Skrevet

Hun var litt over 130 kg på,sitt tyngste. Ja hun har gidd ut bok, den heter hvis jeg kan, kan du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...