Gå til innhold

Sitter treåringen din rolig på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: 224e3d00a816a275255c4e72ea408a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke for ville aldri tatt henne med da hun var 3 år ;) Nå er hun 4,5 og klarer å sitte i ro å se film på tv så tenker vi skal prøve med kino snart.

Anonym poster: 83da34bb10455cb0f8deb07cdd019bcf

Skrevet

Var nett på kino og så "Karsten og Petra" for første gang med jenten mun som blir tre om et par mnd. Hun satt som et lys gjennom hele filmen :-). Så det var suksess!

Anonym poster: 9be4632fc3138b84bc937f74442e782f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eldste på 8 sitter ikke i ro enda. Han på 6 har sittet som et lys hver gang. Første gang var han 2.5, så du må jo nesten bare se ann :)

Skrevet

Ja, det har ikke vært noe problem med noen av mine fire barn.

Anonym poster: 6dbe411a879f5904fd1b0ece6a4329b9

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det gjorde de. Også på konsert, teater, etc. Ellers hadde jeg ikke tatt dem med.

Skrevet

Hadde 3-åring med på kino for noen år siden, på Elias og kongeskipet. Han satt IKKE i ro! Dessuten måtte vi gå etter halve filmen for han ble livredd! Så tror ikke jeg orker det igjen:P

Anonym poster: 27ce94c740558efac500a64e79f328b1

Skrevet

Var på kino da hun var 2,5 og rett før hun ble tre. Det gikk kjempebra :)

Skrevet

Jeg har en gutt som har makk i ræva!

Har hatt han med på kino/teater siden han var litt over to og da (utrolig nok) sitter han som et tent lys i opptil to timer!

Anonym poster: e484b8f7fbf1496f798220817e6ec7f5

Skrevet

For det meste. Hun liker å reise seg og danse foran setet sitt når det er musikkscener i f.eks Karsten og Petra, og det får hun lov til. Det er ikke støyende og plager neppe noen.

Anonym poster: c51e5faf9e837aa1bccf2b49a593ca4a

Skrevet

Har alltid kunnet sitte i ro. var vel på kino første gang når han var rundt 3 kanskje, han satt som et tent lys.

Anonym poster: 940ca5e7bd48cc2eddd1ee9caa729301

Skrevet

Ja, begge gjorde det da de var 3 år. Vi dro ikke på de lengste filmene da, men tre kvarter gikk veldig greit.

Skrevet

Satt stille gjennom hele teaterforestillingen Kardemommeby da han var 3, men Karsten og Petra nylig (4 år) ble litt lite actionfylt for han (pluss vanvittig med reklame først). Ble ikke spennende nok før helt på slutten. Klarte seg helt fint da.Han er en urolig type, men man må jo uansett treffe noe som fenger akkurat ditt barn.

Skrevet

Ja, det gjør han. :)

Anonym poster: 21bf9ee62c58c3d836a969f42d5cf573

Skrevet

Har sittet helt stille siden 2,5 år.

Anonym poster: 8a175cc7824d06a693113516ecbebb47

Skrevet

Ja det gjør han :) Han elsker film og er en rolig unge...Det kommer helt an på hvordan barnet ditt er...har h*n tålmodighet til å se på film hjemme?? Da er garantert kino stor suksess :)

Skrevet

De eldste gjorde det, men minsten er litt småurolig. Opp og ned av fang og og egen stol, men hun er stort sett stille så da går det bra synes jeg. Er ikke sånn at det er forstyrrende for andre, hun går ikke rundt omkring. Da synes jeg det er verre med de som snakker i vei, gjerne høyt, og uten at foreldrene hysjer på dem en gang.

Anonym poster: 174d17f5a24c0d8c22531c51b167c185

Skrevet (endret)

Hvis filmen fenger, så ja. Men jeg pleier å forsikre meg om at den gjør det på forhånd (rett tema og ikke for lang film).

Endret av Poetica von Tryll
Skrevet

Jøss, her er gutten fire år og har aldri vært på kino før. Trodde det var vanlig jeg..

Anonym poster: 66009a6b274deca5593636d673d44407

Skrevet

Selvfølgelig. Ellers hadde vi ikke dratt

Skrevet

Selvfølgelig. Ellers hadde vi ikke dratt

Man vet jo aldri det på forhånd da... er jo noe helt annet å sitte på kino, betyr ikke at en som er rolig hjemme er rolig på kino... eller en som har maur i rumpa til vanlig kan også sitte rolig på kino.

Anonym poster: 940ca5e7bd48cc2eddd1ee9caa729301

Skrevet

Min på 2,5 satt helt stille på Karsten og Petra. Har generelt makk i rumpa så jeg ble veldig positivt overrasket :-)

Skrevet

Tok mine på litt over 2 og 3,5 med på Karsten og Petra, og det gjekk veldig bra. Men så kjenner dei figurane frå bøkene, og filmen passa for så små. Det kjem nok an på både ungen og filmen.

Skrevet

Begge mine gutter var på kino for første gang da de var 2,5 år. Eldstemann satt som en prest og har gjort det siden. Yngstemann satt mest med ryggen til filmen og pekte og kommenterte de andre gjestene i kinosalen, så han var ikke klar. (Noe jeg egentlig hadde mistanke om, han har litt mer lopper i blodet enn storebror). Nå er han 3 år, og jeg tenkte å gi det en sjanse til når Pelle Poitibil-filmen kommer på onsdag. Krysser fingrene :)

Anonym poster: 1a66b2eb5c0f225e30c7d2324b1bf2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...