Tante Gustava Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Holder på å lage middagplaner. Takknemlig for alle tips til hverdagsmiddager
Martine84 Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Her er min plan for de neste dagene! Kalkunfilet med fløtepotet, gulrot og asparges. Bringebærmousse til dessert. Fiskesuppe med gr.saker, torsk og scampi Kylling og eggnudler i kokosmelk. Sopp og squash. Laks i ovnen med potet, gr.saker og sandefjordsmør Tomatsuppe med egg og fullkornspasta. Kanskje jeg bytter til wraps med kalkun en av dagene hvis det blir mye rester etter søndagsmiddagen i dag Helgen tar vi alt etter hva vi har lyst på
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Fiskeboller i karrisaus med potet og gulrot Hjemmelaget kjøttkaker med potet og gulrot Stekt fisk i fløte med potet Pannekaker med kjøttsuppe/ertesuppe Finnbiff/jegergryte med hjemmelaget potetmos og grønnsaker Lasagne med salat og hvitløksbag Hjemmelaget pizza Stekt kyllingfile med pomfri, salat og saus Fiskepinner med hjæmmelaget potetmos Anonym poster: a7296929274f734b3d94880e21ec99f6
Fragglene Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Vår plan for de neste dagene: Stekt laks med grønnsaker og ris Kyllingwok Hjemmelagde fiskepinner Vårruller, salat og ris Kyllingfilet med potetbåter og salat Taco Lapskaus Biffstrimler, nudler, grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Mandag: Fullkornsspagetti, karbonadedeig, stekte grønnsaker og tomatsaus. Tirsdag: Kyllingfilet, ris og salat. Onsdag: Stekt laks, poteter, grønnsaker og sandefjorsmør Torsdag: Lapskaus Fredag: Taco Lørdag: Biff og fløtegratinerte poteter, stekte grønnsaker Søndag: Grillspyd av marinert kylling, grillede grønnsaker og ovnsbakte båtpoteter. Anonym poster: 548268c7c1a99b961eff871073843ce2
Tante Gustava Skrevet 28. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2013 Takk for svar alle sammen! Tar gjerne imot flere tips jeg
MammantilNurket Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 Synes jeg var sååå flink som har planlagt og handlet middag i dag, jeg
Mikkemafian Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Lasagne m salat Kjkttkaker m surkål og grønnsaker Brokkoli og skinkegrateng Blomkålpanne med pølser Tomatsuppe og pannekaker Kokt torsk m sandefjordsmør Engelske fiskekaker
MammantilNurket Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Vi skal ha stroganofgryte, hvitløksbrød og salat, da ...
*Yuna* Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Neste uke hos oss: Ovnsbakt laks, gratinerte mandelpoteter og stekte grønnsaker Wok med kyllingfilet og villris Strimlet svinekjøtt og salat i grove pitabrød Seibiff med løk og rotmos Grille flintstek, potetsalat og maiskolber Kyllingsalat med pesto og pasta Grille baconsurret kyllingfilet, potetmos og stekte grønnsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå