Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 Jeg spiste veldig usunt gjennom hele graviditeten. Nå er det en uke siden fødselen og jeg går ned ca 400 gram i snitt hver dag fordi jeg har kuttet ut alt usunt. Spiser fremdeles 2-3 skiver (eller f eks havregrøt eller omelett) til brunsj, en solid porsjon middag, 1-3 frukter til mellommåltid og 3-4 skiver til kvelds. I fht hva amdre her inne skriver at de spiser så vil jeg si at jeg spiser ganske mye. Men jeg er livredd for å miste morsmelken og har lest om at det kan avgis giftstoffer om man slanker seg mens man ammer. Er jeg i noen faresone? Jeg er fremdeles 5-6 kilo tyngre enn utgangsvekten før graviditeten. Anonym poster: 82b0e71cc29e0d1605de95d4b3bc1342
1+1=4 <3 Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Det hørtes helt passe ur syns jeg! Ikke noe fare med melken, det r ingen slankediett. Du forbrenner mer og er mere sulten når du ammer! Men så flink du har vært å sluttet med drittmat håper jeg klarer det og..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Det hørtes helt passe ur syns jeg! Ikke noe fare med melken, det r ingen slankediett. Du forbrenner mer og er mere sulten når du ammer! Men så flink du har vært å sluttet med drittmat håper jeg klarer det og.. Jeg fikk et skikkelig sunnhetskick etter fødselen, man blir bra gira av å være ferdig med fødsel, enorm gravidmage og å få babyen i armene. Håper det blir likt for deg! :-) HI Anonym poster: 82b0e71cc29e0d1605de95d4b3bc1342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå