Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Skulle ringe mannen min i ettermiddag, han er på guttetur sammen med en gjeng kompiser. Det er da kameraten som tar telefonen og drar igang denne fyllesamtalen: " Hei, det er ******. Hvordan har du det? Vi har det helt topp her, drikker og koser oss. Du? Jeg har tenkt så på deg. Du er så fin. Har tenkt på deg i hele dag. Du? Er du kåt? Skal vi (han og mannen min) komme hjemom en tur? Du? Hvorfor kan du ikke heller kommer her? Hvorfor har du alltid unskyldninger for ikke å komme på fest? Du? Koser du deg? Osv osv." Innimellom fikk jeg svart og humret litt, og jeg er vant til at han er pratsom på fylla, men idag altså......... Oh jeeeez idag tok han jammen meg kaka!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Du likte det Anonym poster: 8639d9f0fac9e804b349fa36d57bacbe
Virginia. Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Ha ha, herregud.... Kan tenke meg at det er en mann som kommer til å ha fylleangst i morgen ! Som et tips, så tror jeg du burde holde deg unna de neste guttefestene også... .
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2013 Du likte det Anonym poster: 8639d9f0fac9e804b349fa36d57bacbe Til å begynne med var det gøy, men når man er klin edru og laaaangt ifra på en snurr så blir det liksom ikke helt det samme med en sånn fyllerøre
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2013 Ha ha, herregud.... Kan tenke meg at det er en mann som kommer til å ha fylleangst i morgen ! Som et tips, så tror jeg du burde holde deg unna de neste guttefestene også... . Jahahaha, ikke sant? Neida, han er så snill at. Men han er singel og aaaaaltid desperat
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Skulle ringe mannen min i ettermiddag, han er på guttetur sammen med en gjeng kompiser. Det er da kameraten som tar telefonen og drar igang denne fyllesamtalen: " Hei, det er ******. Hvordan har du det? Vi har det helt topp her, drikker og koser oss. Du? Jeg har tenkt så på deg. Du er så fin. Har tenkt på deg i hele dag. Du? Er du kåt? Skal vi (han og mannen min) komme hjemom en tur? Du? Hvorfor kan du ikke heller kommer her? Hvorfor har du alltid unskyldninger for ikke å komme på fest? Du? Koser du deg? Osv osv." Innimellom fikk jeg svart og humret litt, og jeg er vant til at han er pratsom på fylla, men idag altså......... Oh jeeeez idag tok han jammen meg kaka! Vedder på at denne kompisen til mannen din tilfeldigvis heter Jarle Andhøy Anonym poster: c1064c841fb73ea8d8e2d9d2d403c78c
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2013 Skulle ringe mannen min i ettermiddag, han er på guttetur sammen med en gjeng kompiser. Det er da kameraten som tar telefonen og drar igang denne fyllesamtalen: " Hei, det er ******. Hvordan har du det? Vi har det helt topp her, drikker og koser oss. Du? Jeg har tenkt så på deg. Du er så fin. Har tenkt på deg i hele dag. Du? Er du kåt? Skal vi (han og mannen min) komme hjemom en tur? Du? Hvorfor kan du ikke heller kommer her? Hvorfor har du alltid unskyldninger for ikke å komme på fest? Du? Koser du deg? Osv osv." Innimellom fikk jeg svart og humret litt, og jeg er vant til at han er pratsom på fylla, men idag altså......... Oh jeeeez idag tok han jammen meg kaka! Vedder på at denne kompisen til mannen din tilfeldigvis heter Jarle Andhøy Anonym poster: c1064c841fb73ea8d8e2d9d2d403c78c Vel, jeg kunne bare ønsket.......
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Skulle ringe mannen min i ettermiddag, han er på guttetur sammen med en gjeng kompiser. Det er da kameraten som tar telefonen og drar igang denne fyllesamtalen: " Hei, det er ******. Hvordan har du det? Vi har det helt topp her, drikker og koser oss. Du? Jeg har tenkt så på deg. Du er så fin. Har tenkt på deg i hele dag. Du? Er du kåt? Skal vi (han og mannen min) komme hjemom en tur? Du? Hvorfor kan du ikke heller kommer her? Hvorfor har du alltid unskyldninger for ikke å komme på fest? Du? Koser du deg? Osv osv." Innimellom fikk jeg svart og humret litt, og jeg er vant til at han er pratsom på fylla, men idag altså......... Oh jeeeez idag tok han jammen meg kaka! Vedder på at denne kompisen til mannen din tilfeldigvis heter Jarle Andhøy Anonym poster: c1064c841fb73ea8d8e2d9d2d403c78c Vel, jeg kunne bare ønsket....... Du hadde smidd da? :D Anonym poster: c1064c841fb73ea8d8e2d9d2d403c78c
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2013 Skulle ringe mannen min i ettermiddag, han er på guttetur sammen med en gjeng kompiser. Det er da kameraten som tar telefonen og drar igang denne fyllesamtalen: " Hei, det er ******. Hvordan har du det? Vi har det helt topp her, drikker og koser oss. Du? Jeg har tenkt så på deg. Du er så fin. Har tenkt på deg i hele dag. Du? Er du kåt? Skal vi (han og mannen min) komme hjemom en tur? Du? Hvorfor kan du ikke heller kommer her? Hvorfor har du alltid unskyldninger for ikke å komme på fest? Du? Koser du deg? Osv osv." Innimellom fikk jeg svart og humret litt, og jeg er vant til at han er pratsom på fylla, men idag altså......... Oh jeeeez idag tok han jammen meg kaka! Vedder på at denne kompisen til mannen din tilfeldigvis heter Jarle Andhøy Anonym poster: c1064c841fb73ea8d8e2d9d2d403c78c Vel, jeg kunne bare ønsket....... Du hadde smidd da? :D Anonym poster: c1064c841fb73ea8d8e2d9d2d403c78c Absolutt! Hvis mannen var med på det selvfølgelig
Verbena Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Har flere kompiser som er like frittalende som han du beskriver her ja. Et par av de kan godt lire ut av seg ganske mye bra helt edrue også. Men de har værtfall fornuft nok til å ikke gjøre det til alle rundt seg. Er stortsett jeg som får høre alt, men det går bra d. svarer bare likens tilbake :-P
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Tror du liker det og blir smigret. Ærlig talt, hadde nok stoppet den samtalen litt før...Høres jo ut som du er litt med på leken Har forøvrig ingen så frittalende kompiser, eller så er jeg bare for stygg Anonym poster: f41be4e40b191e6d29847488e59001fc
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 28. april 2013 Har flere kompiser som er like frittalende som han du beskriver her ja. Et par av de kan godt lire ut av seg ganske mye bra helt edrue også. Men de har værtfall fornuft nok til å ikke gjøre det til alle rundt seg. Er stortsett jeg som får høre alt, men det går bra d. svarer bare likens tilbake :-P Jeg tenker det er fordi de vet at vi tåler det Nå er jeg ganske frittalende selv, men jeg spør ikke kompisene hans om de er kåte da.... Men jeg kan sikkert også lire av meg en frase eller to....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå