Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Jeg har nå bestemt meg for å slutte å røyke helt.. fire uker før termin !!??? Jeg har hele tiden holdt meg til en eller to om dagen. Jeg sluttet først helt i begynnelsen av svangerskapet. Problemet var at jeg kom i en ulykke og måtte gjennom omfattende operasjon og trening. Å slutte da ble veldig vanskelig. Sluttet helt med forrige barn. Jeg vil ikke la røyken styre våres liv med stress rundt denne, når vi skal samsove eller når jeg skal amme. Bedre å kutte det ut nå enn å la det være. Tro det eller ei så er det ikke heksejakt jeg er ute etter her, det biter ikke på meg rett og slett. Men kanskje det var andre her i samme situasjon som vil gjøre det samme? Lykke til, til oss:))) Anonym poster: f43573e1eae83c6dd776bf467e8d3dfa
mamma_til_gutt Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Så bra! Det er bedre nå enn aldri har du noen plan for å få det til? Lykke til med både røykeslutt, fødsel og baby!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Omtrent samme sangen her. Sluttet i begynnelsen, sprakk pga komplikasjoner, har sikkert sluttet en gang i uka siden. En uke røykfri nå, satser på å klare det denne gangen!!! Føles greiere nå. Jeg tror jeg er mer bestemt og klar og føler meg bestemt. 4 uker og 2 dager til termin. Anonym poster: 996ba58d23e59a823350d152d9e83af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå