Gå til innhold

Villervalla parkdress- noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på de nye vårdressene til villervalla. Helt nydelige friske farger :)

Bare lurer på om de er bra, om noen har erfaringer å dele. Her selv erfaring med reima, troll og reflex sine dresser fra fr.

Villervalla er jo litt rimeligere enn feks reima. Men kan denne dressen være noe å satse på alikevel? Vannsøylen er på 5000 i motsetning til reimas 10 000. Så jeg skjønner det er forskjell. Men siden de ofte bruker regnbukse utenpå dressen i vått vær i bhg, så lurer jeg på om det går an å satse på en villervalla isteden for reima.... Har hatt reima vinterdress og syns ikke kvaliteten på den er så altfor bra mtp slitasje. Ble fort slitt på knærne :( sitter igjen med følelsen av at reima er litt oppskrytt og at kanskje andre dresser holder mål de også. At man ikke MÅ betale over 1000 for å få en bra dress....

Håper noen har erfaringer å dele :)

Anonym poster: 035e92da86a309fa3e8909c28ca4b098

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med den dressen, men har erfaring med at reflexdressene holder minst like godt på knærne som reimatecdressene gjør, så man må på ingen måte betale over 1000kr for en dress for at den skal holde gjennom sesongen.

Anonym poster: 876fbdff207b436a5a3eb576b7e0208e

Skrevet

Noen flere med erfaringer? :)

Anonym poster: 035e92da86a309fa3e8909c28ca4b098

Skrevet

Vi har denne dressen og den er superfin. Myk og lett i stoffet, og den er i skall så den er jo rimelig vanntett. Ville vært rart å ha på regnbukse utenpå noe som nesten kjennes ut som regntøy fra før av, da kan de jo like gjerne droppe denne dressen og gå rett til regntøyet siden den er uten for. Men vi har ikke rukket å ha så mye erfaringer med dressen enda. Den kjennes såpass tynn ut siden den er uten for, at jeg er spent på om stoffet holder på knærne. Og vet heller ikke tanntettheten enda men hun har brukt den hjemme og det har fungert fint så langt.

Anonym poster: 16d32e888b235dbb8fe2c389a48a8e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...