Gå til innhold

Ble brystene deres mye slappere etter graviditet og amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine ble ganske så tomme etter forrige 2 sv.skap, veldig slappe, huden er også slapp. Nå som jeg er gravid for 3.gang og brystene er gigantiske igjen, vil det tøye huden og gjøre de ennå slappere etterpå. Er 30 år, har c cup og tenker på silikoninnlegg etter ammingen, men vet ikke om jeg tør. Det er tøft å akseptere at brystene har tapt seg veldig fra hvordan de så ut bare for 4 år siden. Hva er deres erfaringer med brystene etter sv.skap og amming?

Anonym poster: 98d23ca46bcd2c0a217a75c605241faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått gjennom 3 svangerskap, og ammet kun sistemann. Hos meg har ikke puppene blitt slappere, men større.... Hadde a-cup før første svangerskap, mens nå har jeg c cup :) Egentlig veldig fornøyd med det.

Anonym poster: 89aaf1248de7d3b1c3d29c4637fadcda

Skrevet

Ingen ting igjen :( her blir det silikon når jeg er ferdig med barn.

Anonym poster: 0f6584f5e9223946b0dd35268ac91951

Skrevet

Har du gått opp i vekt etter graviditetene? Dersom man legger på seg hjelper det som regel på brystene da de fyller seg opp mer med fett.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jepp! Er ikke sjans i havet for meg å bestå blyant-testen lenger :)

Skrevet

Jeg har vært gravid to ganger, men ammet minimalt. Pumpet mest, men bare noen uker egentlig. Har fått litt slappere pupper, men ikke voldsomt. Jeg kan liksom klype litt i huden, og få den mellom fingrene.. mens det tidligere ikke var så lett å få tak i huden.. hvis du skjønner hva jeg mener? :).. De henger litt, men jeg synes igrunn de ser modne og vakre ut ;)

Anonym poster: 5ca2f86da88211bbadaa136dc7a59406

Skrevet

Jeg har samme størrelse som før jeg ble gravid første gang, men jeg gikk opp 3-4 størrelser i løpet av de første mnd i svangerskapene mine, så huden er nødvendigvis ikke like stram lenger og dermed henger puppene mer. Jeg går aldri med dem "løse" uansett, så for meg har det ingenting å si. Inni bhen ser de omtrent like ut.

Anonym poster: a1a5a731e311634cfee54f42e6be4f82

Skrevet

Puppene mine ble betraktelig mindre og de henger og slenger nede ved navelen. Men sånn er livet, de har gjort jobben sin, og det synes. Jeg lever lykkelig videre med skinnfillene mine og har ingen planer om å gjøre noe med de:)

Skrevet

Njanjei, puppen henger i og for seg ikke, men det er bare fordi den er så liten at den umulig kan henge i det hele tatt..

Det vil si, puppene var liten før, men de var fast og struttet. Nå er de borte..

By gone, pupper..

Blir nye pupper på meg etter siste barnet!

Anonym poster: f07f4c362771fed620ad95d6b21f7579

Skrevet

Jepp! Er ikke sjans i havet for meg å bestå blyant-testen lenger smile.png

Ok, regner med at du er anonym nr.2. Har faktisk tenkt på det, kanskje jeg burde legge på meg litt når jeg er ferdig mednr.3 og fylle opp brystene på en naturlig måte. Det er også en mulighet.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jepp! Er ikke sjans i havet for meg å bestå blyant-testen lenger smile.png

Ok, regner med at du er anonym nr.2. Har faktisk tenkt på det, kanskje jeg burde legge på meg litt når jeg er ferdig mednr.3 og fylle opp brystene på en naturlig måte. Det er også en mulighet.

Jeg er ikke anonym nr 2

Skrevet

Jeg har samme størrelse som før jeg ble gravid første gang, men jeg gikk opp 3-4 størrelser i løpet av de første mnd i svangerskapene mine, så huden er nødvendigvis ikke like stram lenger og dermed henger puppene mer. Jeg går aldri med dem "løse" uansett, så for meg har det ingenting å si. Inni bhen ser de omtrent like ut.

Inni bh ser de også like ut so før, bare uten bh synes jeg ikke de ser like braut. Hi

Skrevet

Pupper+to graviditeter/ammerunder+36 år= bad combo!

. N

Skrevet

Når jeg tenker etter er det nok ikke str.jeg er mest bekymret for, men den slappe huden og at brystene har mistet sin spenstighet. Jeg har jo ikke gått ned str etter graviditetene, men jeg dramatiserer ofte i mine tanker hvor slappe de komr til å bli etter 3.sv.skap. Hi

Skrevet

Inni bh ser de også like ut so før, bare uten bh synes jeg ikke de ser like braut. Hi

Hvor ofte går du uten bh da? I senga med mannen antar jeg, men det er jo også hans barn som er årsaken til at puppene dine er endret, så han burde jo like dem minst like mye nå som før.

Skrevet

Hvor ofte går du uten bh da? I senga med mannen antar jeg, men det er jo også hans barn som er årsaken til at puppene dine er endret, så han burde jo like dem minst like mye nå som før.

Ja, han virker fornøyd med brystene mine. Men det er jo jeg som skal like demførst og fremst og være fornøyd. Det er ikke han, det er meg;) Går mye i bikini og

sommerkjoler av og til uten bh samt nattkjoler. Hi

Skrevet

Jeg veier ca. 40 kilo mindre nå i forhold til da jeg var høygravid med nr. to. I tillegg er jeg 42. Jeg tenkte at kroppen kom til å bli full av strekkmerker, at jeg ville få veldig slappe bryster, og slapp mage etter at jeg var ferdig med dette. Og det var helt i orden for meg. Kroppen er til for å brukes.

Men slik ble det ikke. Brystene er faktisk nesten bedre enn de var før (fra d til c), magen er nesten flat og jeg har ikke et eneste strekkmerke. Yngstemann er to år, og dette trodde jeg ikke var mulig.

Jeg synes det er trist at så mange vil ha silikonbryster etter at de har fått barn. Jeg kan forstå det om brystene er helt, helt uten innhold, men kroppen forandrer seg jo uansett. Selv er jeg selvsagt kjempetakknemlig for at jeg ser såpass bra ut, men jeg ville helt klart ha akseptert det motsatte uten å ha tydd til plastisk kirurgi i etterkant.

Anonym poster: f031633e2300bed04bf796ccd4e73cae

Skrevet

Mine har ikke blitt noe større eller mindre, men de henger litt mer.

Så lenge de ser fab ut i BH, driter jeg i det! :))

Skrevet

Mine pupper var slappe og hang før jeg ble gravid, så de har ikke blitt verre. Jeg har aldri hatt fine stramme pupper, de fikk fra null til gigantiske på kort tid i ungdomsårene.

De er stort sett stygge, finest når jeg er gravid for da er de ikke sååå slappe, og styggest i ukene etter ammeslutt for da er de som to tomme poser.

Heldigvis elsker mannen de selv om de henger, de er store og fyller hendene hans og mer til ;)

Anonym poster: a8d7bca28b5671a2ab5fab710c59e494

Skrevet

Jepp! Er ikke sjans i havet for meg å bestå blyant-testen lenger :)

Jeg består blyanttesten med glans jeg, kan jo henge et helt pennal under der :P

Anonym poster: a8d7bca28b5671a2ab5fab710c59e494

Skrevet

Var dd cup før førstemann, er g i svangerskapene og f etter svangerskapene. Men det er bare puddelører igjen... Skulle nok gjerne fått redusert skinnet litt og fylt på igjen ja. :)

Skrevet

Puppene er på samme plass som alltid de, de er bare så godt so. Ikke-eksisterende... Alltid hatt små, men dette tar kaka!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeps, to graviditeter og ammerunder ila 3 år og 7 kg vekttap i det siste og de henger og slenger som ørene på to fuglehunder... Men sånn er det bare. Det finnes god polstring og gubben bryr seg ikke, så... Kunne tenkt meg et par nye spretne da ;)

Skrevet

Mine er blitt bittesmå og slappe. Trodde jeg skulle få beholde litt størrelse ettertredjemann, men den gang ei.

Skrevet

Er egentlig b-cup.. Gikk opp til c i første graviditeten. Gikk ned til b igjen etter amming og pipene hang litt mer. .

Nå når andremann kom, hold dere fast. .... h-cup. .. lurer på hvordan puppene mine blir etter dette :)

Anonym poster: d1f7c5ab69222d9971a2b72602ad9c19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...