Dezi Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Hei, mannen min sier han drømmer, aldri, veldig skjelden. Jeg drømmer mye rart, mye fra jeg var liten, barndsomshjemmet i forskjellige former, og i det hele tatt ting jeg hører om, opplever, i en surr, i en blandet miks kan man si. Jeg er foresten en ivrigig leser her inne men skriver aldri -skjelden noe her inne. bortsett fra noen "raringer" så koser jeg meg her hva sier dere jenter? hva er vanlig?vet moren min spørte om dette når hun flyttett fra barndomshjemmet for noen år siden, siden hun tenkte mye på det, nå som ho er bestemor, og jeg benektet det, men jeg gråt litt den tiden mitt barndomshjem ble solgt, føte( og føler ) at hjemmet mitt er borte, nå er det bare vårt/mitt igjen. Sånn er jo livet, det er ok, men jeg drømmer mye om barndomsthjemmet enda, det gjør jeg sikkert til jeg dør. da tenker, jeg blir det sånn for mine barn eller ikke?
Poetika med K Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Heisann, og der så du bunnen av rødvinsflaska?
Dezi Skrevet 27. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2013 ja, det skal litt til at jeg gidder og skrive her, takk, hvordan går det med deg?
Fragglene Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Hehe.. Har lest flere ganger, men skjønner ikke helt
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Hei, mannen min sier han drømmer, aldri, veldig skjelden. Jeg drømmer mye rart, mye fra jeg var liten, barndsomshjemmet i forskjellige former, og i det hele tatt ting jeg hører om, opplever, i en surr, i en blandet miks kan man si. Jeg er foresten en ivrigig leser her inne men skriver aldri -skjelden noe her inne. bortsett fra noen "raringer" så koser jeg meg her hva sier dere jenter? hva er vanlig?vet moren min spørte om dette når hun flyttett fra barndomshjemmet for noen år siden, siden hun tenkte mye på det, nå som ho er bestemor, og jeg benektet det, men jeg gråt litt den tiden mitt barndomshjem ble solgt, føte( og føler ) at hjemmet mitt er borte, nå er det bare vårt/mitt igjen. Sånn er jo livet, det er ok, men jeg drømmer mye om barndomsthjemmet enda, det gjør jeg sikkert til jeg dør. da tenker, jeg blir det sånn for mine barn eller ikke? Alle drømmer, men ikke alle huske drømmene sine. jeg husker aldri drømmene mine omtrent. men igjen alle drømmer. for å være helt ærlig så skjønner jeg ikke helt spørsmålet ditt Anonym poster: 7190f6ca51b23964a3b557236f3e0995
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Alle drømmer. Det er en del av fysiologien vår som hjernen styrer. Men det er slett ikke alle som husker drømmene sine. Men drømme gjør man altså, hver natt.
Dezi Skrevet 27. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2013 Jeg vet alle drømmer, men hvor vanlig er det og ikke huske de? jeg husker nesten allltid mine drømmer hvor dumme de enn er, og noen ganger fantastiske, det var spørsmålet, beklager hvis jeg var uklar
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 1. Alle drømmer, ikke alle husker det. Mannen din husker det ikke. 2. Ikke rart moren din er trist når du benekter at hun er bestemor. 3. Ja det er trist når barndomshjem blir solgt. That's life. Også for deg. Hva dine barn husker av drømmer og om de vil benekte at du er bestemor når de får barn og om de synes det er trist at du selger huset.. Er vanskelig å svare på uten å kjenne dem. Kanskje du kunne si litt om dem? Anonym poster: 81250d142d53a02b611e1dbcf5ac11dc
Dezi Skrevet 27. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2013 DU siste, derfor jeg ikke bruker opp min energi her inne, selvfolgelig vet ho at ho er verdens beste mormor, slutt og let etter problemer få dere ett liv!!!!! ikke beuk for mye tid her inne!!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Jeg synes du er heldig som husker drømmene dine, jeg husker stadig færre av mine og innbiller meg at det er fordi jeg aldri får våkne sakte nok til å holde på dem. Anonym poster: 847e644031440ecb0101e9d9aae12648
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #11 Skrevet 27. april 2013 DU siste, derfor jeg ikke bruker opp min energi her inne, selvfolgelig vet ho at ho er verdens beste mormor, slutt og let etter problemer få dere ett liv!!!!! ikke beuk for mye tid her inne!!! Hehe, er her fint lite gitt. Men akkurat denne lo jeg så fælt av at jeg måtte kommentere. Se på overskriften din, innholdet og slutten. Ingenting henger jo på greip. Ser ut som du har skrevet i sørpefylla. Anonym poster: 81250d142d53a02b611e1dbcf5ac11dc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #12 Skrevet 27. april 2013 DU siste, derfor jeg ikke bruker opp min energi her inne, selvfolgelig vet ho at ho er verdens beste mormor, slutt og let etter problemer få dere ett liv!!!!! ikke beuk for mye tid her inne!!! Men les teksten da! Ufullstendige setninger og forvirrende hopping fra det ene til det andre. Er jo ikke rart at man misforstår? Anonym poster: 4a98ffe9a43fcead44e96e98aed4412d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #13 Skrevet 27. april 2013 DU siste, derfor jeg ikke bruker opp min energi her inne, selvfolgelig vet ho at ho er verdens beste mormor, slutt og let etter problemer få dere ett liv!!!!! ikke beuk for mye tid her inne!!! å så hissig du er da. vi skjønner bare ikke hva du vil frem til her. vi kan ikke se frem i tid og si hvordan dine barn vil reagere. Anonym poster: 7190f6ca51b23964a3b557236f3e0995
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. april 2013 #14 Skrevet 27. april 2013 Det er vel ofte slik at om man sover veeeldig tungt så husker man ikke drømmene sine mens de som sover lett gjerne husker alt i detaljer. Det er selvfølgelig umulig å forutse hva dine barn kommer til å drømme om senere i livet. Men alt er nok like vanlig :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #15 Skrevet 27. april 2013 Skulle likt å vite hva du røyka sist :-P Anonym poster: f8b67b7fc70777cedbf2b399fc9a4ce3
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 27. april 2013 #16 Skrevet 27. april 2013 Mannen min husker aldri drømmene sine mens jeg kunne fortalt lange historier hver morgen. Begge deler er like vanlig, tror jeg. Resten av innlegget ditt skjønte jeg ikke helt, må jeg også innrømme, men man drømmer jo ofte om ting man er opptatt av om det var det du mente?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #17 Skrevet 27. april 2013 Men du, hvor parkerte mannen deres bilen igjen, og fant du den igjen? Anonym poster: 2c5af65dd8fe0ae6e7453b4cde5bbe28
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. april 2013 #18 Skrevet 27. april 2013 Nå er dere bare slemme... Jeg har ofte opplevd at i perioder jeg er ekstra sliten, husker jeg lite eller ingenting av drømmene mine. Har også en mann som sier han aldri drømmer, men han snakker vitterlig i søvne
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #19 Skrevet 27. april 2013 Aha, nå vet jeg det. Du SKRIVER i søvne du hi! Anonym poster: f8b67b7fc70777cedbf2b399fc9a4ce3
PintSizedDictator Skrevet 27. april 2013 #20 Skrevet 27. april 2013 Jeg husker bare de ekle drømmene mine :S De sitter spikret! De fine, der man våkner med hjertebank eller andre...bank...de sildrer bort før man får helt tak på de. Så typisk.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2013 #21 Skrevet 29. april 2013 Elsker denne tråden Anonym poster: 1b66df8ce91e159a0575e1d715b9b1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå