Gå til innhold

Hvordan tolke dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en lege,og vi har hatt selvsagt hatt sex.Jeg bruker ikke prevensjon da jeg ikke tåler hormoner,og dette vet selvsagt han.

Vi har satset på å hoppe av i svingen og sikre perioder, samtidig så sier han at han er totalt i mot abort..

Da må jo han mene at vi to kan ha en fremtid,eller så er han faktisk ganske dum?

Anonym poster: 04c25f3dc55dc0ce967a2ed2df34cca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan mene som mange menn gjør: "Det er ikke mitt ansvar og blir hun gravid så stikker jeg bare"

Anonym poster: 79768bc05c16e0322d56c4c1d01ea936

Skrevet

Jeg dater en lege,og vi har hatt selvsagt hatt sex.Jeg bruker ikke prevensjon da jeg ikke tåler hormoner,og dette vet selvsagt han.

Vi har satset på å hoppe av i svingen og sikre perioder, samtidig så sier han at han er totalt i mot abort..

Da må jo han mene at vi to kan ha en fremtid,eller så er han faktisk ganske dum?

Jeg har datet en lege også for en stund siden.

Han var svært nøye med bruk av kondom og kom en gang med angre pillen til meg når vi ikke brukte kondom.

Så for meg virker han intressert i deg men hvor alvorlig vet jeg ikke.

Den legen jeg datet hadde flere damer på gang ,he he en luring.

Er bare mennesker dem også da:)

Anonym poster: 6ee21526bdcd6c45c19a420171f1eed5

Skrevet

Han var svært nøye med bruk av kondom og kom en gang med angre pillen til meg når vi ikke brukte kondom.

Han er en seriøs type,og har ikke en vestlig oppdragelse. Så tror ikke at han tuller med meg,han sier han ønsker barn og familie :) Men vi har ikke kjent hverandre så lenge..

Skrevet

Hvorfor er han dum? Jeg og min samboer har brukt den metoden i over 15 år uten å bli ufrivillig gravid. Vi har 1 barn som var planlagt og nr 2 på vei. Har vært helt utmerket for oss siden jeg ikke kan bruke hormonell prevensjon.

Anonym poster: bada15c511cdbdf81d968abb96ee85a7

Skrevet

Hvorvidt han er lege eller ei tror jeg virkelig ikke spiller noen rolle her.. Dette er ikke akkurat legemateriale! Enten er han seriøs, eller så tenker han at det i grunn er ditt problem, og bryr seg ikke om verken abort eller om han får en 'unge på bygda'....

Anonym poster: df722adbc4a3a06c8284d847f021863e

Skrevet

Når man ikke har vært sammen så lenge og ikke vet hvor man har hverandre så er det uansett veldig dumt ikke å bruke prevensjon(selv om jeg gjorde det samme selv da jeg møtte mannen min). Det du beskriver kan jo tyde på at han ikke syns det er så farlig om du skulle blitt gravid. Eller så bare satser han på at du ikke blir det. Umulig for oss å vite, men ville nok ikke tatt sex uten kondom som et tegn på seriøsitet. Uansett, jeg syns du skal være veldig forsiktig så du ikke ender opp gravid og alene.

For øvrig så har mannen min og jeg ikke brukt annen "prevensjon" enn hoppe av i svingen og sikre perioder i over 12 år, og vi har aldri hatt noen "uhell". Og jeg blir lett gravid når vi har prøvd å bli gravide.

Anonym poster: 199accca726b2d0f2bd681755d4d82a7

Skrevet

Jeg ville heller tenkt på hva jeg ønska selv... vil du bli gravid? Dere har jo ikke vært sammen så lenge, hva om du faktisk blir gravid? Du vet jo ikke hvordan fremtiden din blir seende ut enten han blir eller drar. Ville nok satsa på kondom, og heller venta til jeg ble godt kjent og følte meg trygg på at jeg ville ha en fremtid med han, til jeg var villig til å ha meg noe uten prevansjon. Regner med du har barn fra før av og, siden du er her inne? Lurt å tenke litt på dette barnet oppi det hele også...

Anonym poster: 6c195a88e98b934f4aae4574b3944e1b

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva med å spørre ham?

Skrevet

Jeg tenker bare på kjønnsykdommer når jeg leser innlegget ditt... Hvordan tør du?

Er heller ingen fan av hormoner, men jeg har alltid vært enda mindre fan av kjønnsykdommer... Så kondomer er tingen inntil man har testet seg og har et fast og litt stabilt forhold.

Skrevet

Jeg tenker bare på kjønnsykdommer når jeg leser innlegget ditt... Hvordan tør du?

Er heller ingen fan av hormoner, men jeg har alltid vært enda mindre fan av kjønnsykdommer... Så kondomer er tingen inntil man har testet seg og har et fast og litt stabilt forhold.

Vi har testet oss begge to :)

Skrevet

Han trenger jo ikke å ville ha en seriøs fremtid med deg selv om han tar vare på barnet?

Ville aldri hatt ubeskyttet sex med en mann jeg ikke hadde et stabilt forhold med der framtiden vår er i fokus.

Anonym poster: 20e73bafc6870aef335320707acdfdc6

Skrevet

Hihi ;) Høres ut som om vi har datet samme lege! ;)

Anonym poster: c5555f040e43b4e59063cbf3bd7dfabf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...