Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette svangerskapet har vært så tungt. Begynte med flere uker i uvisshet om svangerskapet skulle gå bra, samtidig som vi fikk vannskade i huset. Alvorlig kvalme etter det. Var så syk og dårlig at jeg måtte støttes på do! Etter det ble det høyt blodtrykk i uke 17 og masse bekymringer rundt det. Svimmelhet og hodepine. Så meldte en mild form for helseangst sin ankomst. Sikkert som følge av alt som har vært. Samtifig gruer jeg meg til føfsel etter uhyggelig opplevelse sist. Og nå krangler bekkenet. Er 32 fullgåtte uker.

Er sååå lei. Er lei av å høre meg selv sukke. Lei av å synes alt er tungt sisen jeg puster som en hval av å gå opp trappa. Lei av å håpe samboer ikke blir lei av meg. Lei av å være redd for vært eneste pekk i kroppen. Lei av å gråte og av å være småsur. Lei av å ikke kunne leke sammen med gutten min.

Vet ikke hva jeg vil med dette annet enn å plage noen andre enn sambo for en gangs skyld.

Klem fra meg

Anonym poster: ffc163ba1569095872f0e8059bc5ea0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off! Høres lite kjekt ut! Har lov å klage litt innimellom :) både her og til din sambo :)

Hold ut! Er ikkje lenge igjen nå!

Mannen går ikke fra deg pga av dette!

Masse lykke til og klem til deg! :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Du har all min sympati! Jeg har aldri følt meg så dårlig som de gangene jeg har gått gravid.

Vi får se på det fra den lyse siden, det er heldigvis ikke kronisk ;)

Skrevet

Du har all min sympati! Jeg har aldri følt meg så dårlig som de gangene jeg har gått gravid.

Vi får se på det fra den lyse siden, det er heldigvis ikke kronisk ;)

Det er sant ;)

Anonym poster: 3e0a06e16f503c080b8b4082887aad29

Skrevet

Opp

Gjest sug lut
Skrevet

Det meste går over, spesielt svangerskap. Jeg synes egentlig du har opparbeida deg rett til å klage mye mer høylytt enn dette.

Skrevet

Det meste går over, spesielt svangerskap. Jeg synes egentlig du har opparbeida deg rett til å klage mye mer høylytt enn dette.

Takk, Sug Lut :)

Skrevet

Det mest provoserande eg veit for tida er når nokon snakkar om kor koselig det er å vere gravid. Det er kjipt frå start til slutt synes eg, og eg har hatt relativt ukompliserte svangerskap..

Heldigvis går det over :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Kjenner jeg er litt motsatt av de andre med barn på 1,5 år barselgruppa mi har begynt å snakke om at de er litt misunnelige på gravide. Jeg er end ikke klar håper å være klar til 2014.

Du må slutte og føle skyld for at du er dårlig og lei det er lov.

Om noen månder er det verdt det.

Skrevet

Kjenner jeg er litt motsatt av de andre med barn på 1,5 år barselgruppa mi har begynt å snakke om at de er litt misunnelige på gravide. Jeg er end ikke klar håper å være klar til 2014.

Du må slutte og føle skyld for at du er dårlig og lei det er lov.

Om noen månder er det verdt det.

Husker etter at jeg fikk gutten min så syntes jeg synd i alle som var gravude. Tenkte bare stakkar stakkar dere. Dere aaner ikke hva dere snart skal gjennom. Og jeg var hysterisk redd for å bli gravid. Men har o hele tiden visst jeg måtte gjennom det igjen for jeg skulle ha mer enn egtt barn. Nå får vi bare se om jeg overlever denne gang. Jeg er ikke så sikker selv.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...