Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Anonym poster: 2f9dadbdc5c1d46394d406274898ba4c
GeeGee Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Her er det mye bra :-) http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143915342-ny-gjerrig-trad/
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Vi var i familie bursdag til et barn i familien vår. Da hadde foreldrene til dette barnet kjøpt billig pølser til alle gjestene, men hadde ei egen gryte til seg selv med dyrere pølser. For de likte ikke billig pølsene! Og var i et annet barneselskap, der foreldrene hadde brukt pølserester fra dagen før. De hadde varmet pølsene i ei ildfast form, så alle pølsene var sånn ekle og svette! Æsj! Altså..så dyrt er bare ikke pølser! Anonym poster: 2b6e0e656f66e8901bec9545899e42f6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Vi var ute å grillet og han hadde med seg jordbær. Venninen våres spurte om hun få,å da svarer at ja det kan du men da må du betale så og så mye. Jeg var ute å spiste med han på billig pizzarestaurant. Han ville imponere meg ettersom han likte meg så han skulle spandere på meg. Jeg bestillte cola til maten,å da spør han om jeg heller kan bestille vann fordi det er gratis! Jeg ble så overrasket at jeg fikk ikke frem noe annet enn ja. Han hadde sex med en bekjent av oss,å etter sexen spør han om de skal SPLEISE på angrepillen hehe! Når jeg har vært på besøk oss han så har han gjerne hatt grandiosa,å han sier at jeg også kan få visst jeg betaler halvparten. Av og til har han med seg micropop å han har selvsagt kjøpt billigste varianten. Det er jo greit nok,men han har betalt maks 15 kr for den,å visst jeg også vil ha så må jeg betale halvparten! Herregud snakk om å være gjerrig! Hvem tar vel betalt når det er en vare til 15 kr?? Han er i full jobb og har ingen pengeproblemer eller andre dyre kostnader,han er bare tvers igjennom gjerrig! Anonym poster: 959aecb4a3d22405a315125f63bcbfd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå