Gå til innhold

Syntes dere dette er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en ting som irriterer meg grenseløst, og det er damer som ikke klarer å gjøre noe som helst uten å ha med mannen på slep.

Hvis jeg avtaler med en venninne at vi skal møtes og ta en kaffe en dag, så forventer jeg jo at det er kun venninnen min som dukker opp. Nå snakker jeg så klart om når man ikke sier ifra på forhånd.

Kjenner et par stykker som er sånn, og det ødelegger jo hele avtalen. Da fordi jeg faktisk ikke kjenner mennene, og vil jo ikke sitte å snakke om personlige ting osv foran typen.

Eller de som bare tar med seg andre venninner, venner uten å gi beskjed først..

Er det bare jeg som syntes det er spesielt og lite fint å gjøre sånn?

Anonym poster: 24cb25b8dfc7c548edd9e7d61a1ac2ef

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen tar med seg mannen sin, men at man tar med andre venninner er bare hyggelig.

Skrevet

Enig! Har ei venninne som til stadighet dukker opp med samboer på slep når vi har avtalt å treffes. Det blir jo ikke det samme, vi får jo bare snakket helt overfladisk... Han er også alltid hjertelig tilstede hvis vi har avtalt å treffes hjemme hos henne. Hvis jeg ber venninner hjem til meg, informerer jeg dem på forhånd om samboer kommer til å være hjemme eller ikke - og skulle han være hjemme, klarer han fint å finne på noe for seg selv mens jeg har besøk. Det blir noe annet hvis begge stiller med samboere.

Anonym poster: c825a4a1a612bd012b47595c29198178

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen tar med seg mannen sin, men at man tar med andre venninner er bare hyggelig.

Joda, men det er jo greit å si ifra på forhånd?

Har hendt at jeg har hatt behov for å snakke med ei venninne, om personlige ting feks, så dukker det opp 1 eller 2 andre jeg ikke kjenner.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Har hendt at jeg har hatt behov for å snakke med ei venninne, om personlige ting feks, så dukker det opp 1 eller 2 andre jeg ikke kjenner.

Hvis du ønsker en privat samtale under fire øyne, så skjønner jeg at det blir spolert hvis flere dukker opp. Men hvis det er de samme venninnene dine som gjør dette gang på gang, så kanskje du burde si fra på forhånd at du ønsker kun henne tilstede fordi du trenger råd/må spørre om noe privat/har noe på hjertet eller lignende?

Skrevet

Hvis du ønsker en privat samtale under fire øyne, så skjønner jeg at det blir spolert hvis flere dukker opp. Men hvis det er de samme venninnene dine som gjør dette gang på gang, så kanskje du burde si fra på forhånd at du ønsker kun henne tilstede fordi du trenger råd/må spørre om noe privat/har noe på hjertet eller lignende?

Ja har begynt å spørre om de er alene

Skrevet

Jeg har også en venninne som er slik.

Vi er med i samme "gjeng", og er da kun jenter. Vi skulle ha en stor jentekveld for noen mnd siden, og hun ble dødelig fornærmet for at hennes mann ikke fikk bli med. Da holdt hun seg hjemme istedet.

Give me a break!

Skrevet

Jeg har også en venninne som er slik.

Vi er med i samme "gjeng", og er da kun jenter. Vi skulle ha en stor jentekveld for noen mnd siden, og hun ble dødelig fornærmet for at hennes mann ikke fikk bli med. Da holdt hun seg hjemme istedet.

Give me a break!

Ja de som holder på slik tar kaka... Vet om en som er sånn, hun mistet nesten alle venna sine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...