Somewhere over the rainbow... Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Noen som har opplevd dette og at det har gått bra?
Trultemor85 Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Hadde en liten blødning i uke 9. Var ikke så mye, mrn første og eneste gang. Da ble det ultralyd på meg dagen etter og alt var bra
Somewhere over the rainbow... Skrevet 27. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2013 Må vel bare vente å se det an Takk for svar.
2,5barn+1engel Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 I mitt forrige svangerskap så blødde jeg da jeg var 5+6, 6+noe og 7+4.. Var på ul i mellomtiden og dagen etter siste blødningene og alt var bra. De trodde det kunne ha noe med at morkaka var veldig nære mormunnen. Min datter er nå 2 år, og jeg er gravid med lillebror. Masse lykke til.. Mange har blødninger tidlig i svangerskapet, og det går bra med de fleste.
Somewhere over the rainbow... Skrevet 27. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2013 Har blødd av og på noen dager nå. Trodde først det var mensen etter jeg mistet for snart 5 uker siden, men da den ikke oppførte seg som noen mens jeg før har hatt så tok jeg en el test jeg hadde liggende. Den ble knall positiv. Tok en graviditetstest på samme urin som var svakt positiv. Forrige uke var begge deler negative. Spent på utfallet av dette.
Somewhere over the rainbow... Skrevet 27. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2013 Er ingen klumper, ikke slim. Kun lyst rødt blod, rosa utflod eller ingenting. Da jeg blødde etter aborten var det mørkt og tykt blod med mye smerter. Nå har jeg lette murringer i mage og rygg, samt stikkinger nedi der. Blir så forvirret. Har aldri blødd sånn tidligere under svangerskap.
Liljekonvall<3 Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Blødd begge gangene. Denne gang fra uke 9 til uke 14. Har fortsatt en sprell levende baby i magen. Er i uke 32 nå Det har aldri kommet frem hva som er årsaken. Lykke til!!
Somewhere over the rainbow... Skrevet 28. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2013 Takk.... Nå har det liksom stoppa opp igjen... Må vel bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke eier ) å se det an noen dager til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå