Gå til innhold

Bikinihandel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow fått kjøpt meg bikinier idag:) blitt mindre og mindre gøy for hvert barn som jeg har født ,så fornøyd jeg fant noe jeg kan gå i med hevet hode :) Hvordan har dere det damer? Har dere kontroll på badetøyet før sommern? Kjøpt nytt eller har dere passer i og liker hva dere ser i speilet?

Anonym poster: ddd46ddea3017b8d8b745001e4168621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke handlet inn, og vet ikke helt om jeg skal gjøre det :P Den bikiniformen kom ikke i år heller ;)

Anonym poster: 4b7fa87085ead2a9faf82128def0c481

Skrevet

Problemet er at jeg ikke finner noen bikinier jeg liker. Men nå har jeg ikke tittet på en stund. Synes det var så mye stygt i butikkene for ei lita stund siden hvertfall.

Skrevet

Synes det er så mye som skal knytes bak nakken i år, jeg må jo til kiropraktoren etter å ha gått i sånt ;)

Bikiniformen kom ikke, er fremdeles 15 kg for tung, men bikini må man jo ha likevel. Må ta meg en runde og titte litt, håper å finne en tankini som sitter greit...

Anonym poster: e03b0b60f4b8f2dfec475b46386065eb

Skrevet

Jeg har en rasktvoksende kul på magen, og pupper som allerede har vokst seg ut av alle normale proposisjoner, så nei, jeg har ikke kontroll...

Jeg vurderer et nett lite telt som bikini i år :P

Skrevet

Jeg har vært å kjøpt bikinioverdel i str gigantisk. Bikinitrusene jeg har fra før passer selvom magen vokser

Skrevet

Den ble bestillt på nett i går kveld, så satser på den passer ;)

Skrevet

Blir burkini i år;-)hehe

Skrevet

Blir burkini i år;-)hehe

Send bilde når du har glidd (haha) oppi den da :P

Skrevet

Hehe blir vel så lekker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...