Gå til innhold

Liker du Sushi, og hva er favoritten??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske simpel i sushiveien. Kveite og laks er nigri favoritter. Og scampi. Er også glad i tempuramaki og laksemaki med avokado og mango.Nam nam

Skrevet

Maki er min favoritt!

Med laks el crabsticks, avokado, agurk og Philadelphiaost :-)

Og selvsagt soyasaus, Wasabi og syltet ingefær.

Skrevet

Sashimi av laks, lakserogn maki og nigiri med kamskjell er favorittene mine, også glad i scampi/reke og krabbe.

Fikk servert nigiri med foie gras (!) og hval (!!) på Cosmo Thai og Sushi i Munkedamsveien - sært, men veeeeldig godt.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Alt går ned på høykant :D

Spiste faktisk sushi til lunsj i dag. Og til middag i går :)

Skrevet

Ja.

Jeg har en hang til litt amerikanisert sushi; makiruller med kremost i. Ellers har de en ganske fantastisk rognemaki på den sjappa på Byporten, og marinert, halvflambert ål er godt. Smørfisk og laks er klassikere.

Anonym poster: 4f628f804823a5f4a55704568d092714

Skrevet

Mmmm, sushi...! Smørfisk og laks som nigiri. Laks med vårløk, avokado eller agurk som maki. Tunfisk med agurk som maki. Spicy tuna eller laks som maki, men ikke med majones, bare kryddermiks. Sjøgress-salat, såklart.

Nå fikk jeg lyst på sushi...!

Skrevet

Maki med laks og vårløk, avokado eller paprika - liker også varianten med krydret kremost. :) Tempuramaki er jeg også svak for, da helst med scampi, avokado og chilimajones.

Nå fikk jeg fryktelig lyst på sushi, det er det lenge siden jeg har spist!

Skrevet

Har såå lyst på det i kveld :wub:

Vegetaren, men avokado!!

Anonym poster: a9385288dc59cfd377db01baae537f30

Skrevet

Inari sushi. YUM!

Anonym poster: 57e9c56105434d908f1e44388c82ff5a

Skrevet

Ja, skal faktisk ut og spise det ikveld. Spiser alt, men sashimi av laks er favoritten.

Skrevet

Maki med laks, avocado, chillimajones og agurk

Skrevet

Sashimi med ponzusaus, tunfisk, torsk, kveite, laks ja hva som helst. I tillegg liker jeg gode maki. Liker også nigiri, men synes det ofte er litt kjedeligere enn maki. Sushi er himmelsk godt!!

Skrevet

Spiser kun vegetarmaki. Gjerne ikke så spennende, men jeg synes agurk og avokado er godt nok. =)

Skrevet

Laks maki, disse med scampi, chillimajones og avocado og sashimi med ponzusaus. Her blir de sushi i kveld! :) nomnomnom!

Skrevet

Spiser kun vegetarmaki. Gjerne ikke så spennende, men jeg synes agurk og avokado er godt nok. =)

Da burde du sjekke Inari sushi! Utrolig godt! Det er lommer av behandlet tofu med ris oppi!

Anonym poster: 57e9c56105434d908f1e44388c82ff5a

Skrevet

Mmm, elsker sushi. Spesielt nigiri med laks og makirull med scampi, avokado og chilimajones. Nå fikk jeg lyst på!

Anonym poster: 4cb3200cebb74416c1fcbb4d65006ff4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...