Nirgal Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Det må være en eller flere andre damer her inne som er hageglad som meg. Elsker å stelle i hagen og sår masse blomster hvert år... Men nå til det jeg lurer på, er det noen av dere som vet hvor man får kjøp engblomstfrø? For en del år siden fikk jeg kjøpt det på plantasjen, men nå vet de ikke lengre hva jeg prater om. Det er masse typisk engblomster og en del strå ol i den pakken.. Min mor pleide å så slike på hytta da jeg var liten også og det ble så fint.. Nå har jeg rensket en del av hagen og vil gjerne så slik der. Noen som kan hjelpe?
Catlady Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Hmmm. Jeg kjøpte slik på plantasjen ifjor. Sto sammen med gressfrøene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Sjekk ut Kranglesiden, det er der gartnerlosjen henger
Nirgal Skrevet 27. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2013 Så rart Catlady, mamma og jeg har vært på utkikk etter de i flere år og det er ingen som har de.. hvilken plantasje fant du de på? Takk for tipset LillaGorilla
Modesty Blaise. Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Har du sett på impecta.se? Fantastisk svensk nettbutikk med bare frø
Nirgal Skrevet 27. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2013 Nei den har jeg ikke hørt om, får man kjøpt frø fra sverige til norge altså?? Trodde slikt ble stoppet i tollen jeg... Da skal jeg lete litt der
DramaMama Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 http://www.plantasjen.no/sortiment/sa_og_plante/blomsterfro/514ff1dfb618223493002c2f/mix-engblomster De skal ha disse på plantasjen altså
Modesty Blaise. Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Nei den har jeg ikke hørt om, får man kjøpt frø fra sverige til norge altså?? Trodde slikt ble stoppet i tollen jeg... Da skal jeg lete litt der Ikke noe problem, jeg har bestilt masse der Bare pass på at du holder deg under 200,- pr bestilling så slipper du fortolling. De har pleid å levere på 3-4 dager, og det er aldri noe tull
Catlady Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 Så rart Catlady, mamma og jeg har vært på utkikk etter de i flere år og det er ingen som har de.. hvilken plantasje fant du de på? Takk for tipset LillaGorilla Plantasjen på rud i bærum.
Nirgal Skrevet 27. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2013 http://www.plantasje...mix-engblomster De skal ha disse på plantasjen altså Se der ja, rart de ikke vet om den når man går på plantasjen fysisk og spørr... Har faktisk ikke falt meg inn at de har nettbutikk heller.. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå