Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Har kraftig bekkenløsning jeg holder i sjakk med å rett og slett sitte på rompa, kraftige kynnere og kjempevonde ligamentsmerter som også krever at jeg er mest mulig i ro. Når jeg da også har en toåring og en mann som jobber mye ettermiddag i tillegg til hele dagen nesten hver eneste lørdag merker jeg at jeg er sliiiten. På hverdagene går det som oftest greit å aktivisere småen på normalt vis siden jeg har fått ro halve dagen, men lørdagene er tøffe. Det blir da mye stillesitting, prøver jo å male, tegne, legge puslespill o.l. så mye som mulig, men harde stoler og oppreist sittestilling er drepen for bekkenet i lengden så det blir en del tv. Har skikkelig dårlig samvittighet for dette. Nå er jeg i tillegg syk, så i dag har vi sittet foran tv'en siden vi sto opp. Har absolutt ikke orken til mer!! Heldigvis kommer mormor og henter henne senere i dag så hun skal slippe å være hjemme med syk mamma hele dagen. Har heldigvis bare 5 uker igjen da. Selv om jeg vet det kan bli veldig travelt med baby (vet jo aldri hvor "krevende" barnet blir" så gleder jeg meg skikkelig til å kunne være "skikkelig" mamma for toåringen min igjen. I tillegg til å møte babyen da såklart Måtte bare få blåse ut min dårlige samvittighet litt... Anonym poster: 155701e5f3c76aaed3abb5dd808a6e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå