Gå til innhold

Drama med jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi går i 4.klasse. Nå er det 2 jenter i klassen som har kranglet og vert stygge med hverandre over lengre tid. Vet det har vert tatt opp flere ganger på skolen.

Har også hørt fra andre foreldre at det har vert mye styr i bursdagsselskap med disse jentene.

For noen dager siden var det vår tur til å ha selskap. Tror det hadde vert en episode på skolen den dagen som de da dro med seg i selskapet. Var krangling og gråting stort sett fra de kom. Dette førte jo også til at det ble uhygge for de andre gjestene også. Gikk så langt at den ene jenta prøvde å stikke av, og jenta mi sprang etter henne for å få henne tilbake.

Måtte ringe foreldrene og de kom og snakket også med hverandre. Skjønner jo at dette er en forferdelig vanskelig situasjon for foreldrene til disse jentene.

Jenta mi var kjempe lei seg etter selskapet fordi ting ble som de ble. Vi skulle kose oss med is og snacks i selskapet etter maten, men dette rakk vi ikke å lete fram en gang fordi vi brukte all tiden på å megle mellom disse jentene. Nå kjenner jeg at jeg ikke har lyst å invitere til selskap igjen neste år. Dette var ikke gøy når det stod på, og det var heller ikke gøy å ha en knust jente etter selskapet fordi hun visste at de andre ikke hadde kost seg.

Er det virkelig vanlig at det blir slik i denne alderen? Hva kan vi gjøre for at det skal bli ett godt samhold mellom alle jentene i klassen?

Anonym poster: 2ea0813928064c3c36677ae8b93de75a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det med jenter. Og ikke blir det bedre heller, bare se hvordan vi holder på her inne :)

Anonym poster: 87dc04bc74db878c804dbbc98a0363c0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn er det med jenter. Og ikke blir det bedre heller, bare se hvordan vi holder på her inne :)

Anonym poster: 87dc04bc74db878c804dbbc98a0363c0

Var akkurat det jeg skulle til å si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...