Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #26 Skrevet 28. april 2013 Enten kastrere du katta eller så må du holde den inne. Hilsen mangeårig ung katteeier, for tiden med to kastrere katter. Anonym poster: fea663eb9f9abb6240c15fdac9c161c3 Må bare spørre om hvorfor det var viktig(?) å få med at du er en _ung_ katteeier? HI: Jeg tror dette bare er tull. Om ikke,så er det kastrering som er greien,da roer de seg. Men min kastrerte gutt jakter på alt mulig,og jeg har fått endel "gaver". Fordi jeg har hatt katt i mange år og dermed vet hva jeg snakker om? Har da ingenting med hvor gammel JEG er? Merkelig kommentar. Anonym poster: fea663eb9f9abb6240c15fdac9c161c3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #27 Skrevet 28. april 2013 Du har ikke kastrert katten? Veit du hvor mye vi i Dyrebeskyttelsen sliter med uønsket kattunger og voksne katter vær dag hele året rundt? De stakkars små som havner i veikanten i en søppelsekk og blir kjørt over når de ser friheten, hankatter som sloss så blodet spruter, hankatter som slåss med villdyr fordi de ikke er kastret og mer territorielle enn da de er kastrert. Katten din slåss ikke nå, men det kan skje og da kan det virkelig gå ille. Han gjør andre hunkatter gravide så du setter kattunger til en verden som nesten er rett vei til døden. Noen, IKKE alle hankatter roer seg etter kastering. Har hatt mange katter oppgjennom årene og har opplevd en som ble roligere. Ellers så beholdt alle sine jaktinstinkter og personlighet. Så gjør jobben din som katteeier og kom deg til dyrlegen! Anonym poster: a601e55eb886a653e14634fbe6520387
Anonym bruker Skrevet 28. april 2013 #28 Skrevet 28. april 2013 Enten kastrere du katta eller så må du holde den inne. Hilsen mangeårig ung katteeier, for tiden med to kastrere katter. Anonym poster: fea663eb9f9abb6240c15fdac9c161c3 Må bare spørre om hvorfor det var viktig(?) å få med at du er en _ung_ katteeier? HI: Jeg tror dette bare er tull. Om ikke,så er det kastrering som er greien,da roer de seg. Men min kastrerte gutt jakter på alt mulig,og jeg har fått endel "gaver". Fordi jeg har hatt katt i mange år og dermed vet hva jeg snakker om? Har da ingenting med hvor gammel JEG er? Merkelig kommentar. Anonym poster: fea663eb9f9abb6240c15fdac9c161c3 Du kan da umulig mene at du veit hva du snakker om? Som skrevet under her så er det noen, ikke alle hankatter som blir rolige. Men du virker som ei som ikke tenker på konsekvensene med å ikke kastrere ham og hvor egoistisk valget ditt er! Anonym poster: a601e55eb886a653e14634fbe6520387
missme Skrevet 28. april 2013 #29 Skrevet 28. april 2013 Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med det. Saken er at jeg har en nydelig hannkatt.. Nabolaget er hans territoriet, han sloss ikke med de andre kattene, men markerer ved å tisse på ting så tisser deres hankatter på det igjen osv. En annen nabo er sur fordi katta hisser opp hundene hans ved å sette seg utenfor innhengningen dems... Jeg har ikke lyst til å kasterere katten for han sloss ikke og er en super jaktkatt.... Har prøvd å si til katta at han ikke skal besøke naboene, men det er jo tross alt en katt er jo litt begrensa hva som synker inn... What to do?? Anonym poster: 9f3c82efb04febfc1b1acfe69403999b Om du kastrerer katta etter 2 år så vil han ha sine innstinkter inntakt og du sparer naboene for irritasjon og dårlig lukt. Og at du ikke ser at katta di sloss betyr ikke at han ikke gjør det.Alle katter slåss, det ligger i dems natur.
mamma_bergen Skrevet 28. april 2013 #30 Skrevet 28. april 2013 Enten kastrere du katta eller så må du holde den inne. Hilsen mangeårig ung katteeier, for tiden med to kastrere katter. Anonym poster: fea663eb9f9abb6240c15fdac9c161c3 Må bare spørre om hvorfor det var viktig(?) å få med at du er en _ung_ katteeier? HI: Jeg tror dette bare er tull. Om ikke,så er det kastrering som er greien,da roer de seg. Men min kastrerte gutt jakter på alt mulig,og jeg har fått endel "gaver". Fordi jeg har hatt katt i mange år og dermed vet hva jeg snakker om? Har da ingenting med hvor gammel JEG er? Merkelig kommentar. Anonym poster: fea663eb9f9abb6240c15fdac9c161c3 Det var da du som hilste fra en mangeårig ung katteeier..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå