Gå til innhold

Kan man sende naboklage til styret ang. det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboene våre har en stor hund. En hund vi ikke er helt trygge på heller bare for å nevne det for den må ha på munnkurv når den er ute!

Det som plager oss er at vi bor i borettslag og hunden dems gjør fra seg inne og når de plukker det opp kaster de drittposene utafor døra. Når det blåser da, gjett hvor de posene havner? Jo, foran vår dør! Jeg har tilogmed funnet en pose i barnevogna!!

Har nevnt det for dem, men de bare ser dumt på meg.

Nå idag hadde de ikke lagt det utafor døra si da. Nei, da hadde de gått ned trappa og lagt posen ved siden av trappa istedet for å gå de 20 meterne bort til søppeldunkene!

Anonym poster: 7ac816bc9b36dada4f18fa7afd434137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det normale vil være først å ta det opp med naboene, og om mangel på bedring ta kontakt med styret.

Anonym poster: 9c5405a73e3bc14318901bb2764f03ba

Skrevet

Som sagt så har jeg gjort det

Skrevet

Hadde sendt klage til styret ja..

Anonym poster: 2f8b783057cabb83dbf5e6ee92e5fab9

Skrevet

Siden dere allerede har snakket med dem, så vil neste skritt være å ta kontakt med styret. Møt opp personlig når de har "styredag".

Det der var unødvendig av dem..

Anonym poster: 1eb7785e936d7c376f6587e0f9e01964

Skrevet

Hvis de lar bikkja drite inne, så ville jeg kanskje tipsa mattilsynet om hundeholdet deres

Anonym poster: ede6ad445dc865b1ef6e80c3567269f6

Skrevet

Vurderer å tipse huseieren demmes jeg. HI

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Haha.. Høres ut som ei venninne av meg (hun bodde i nabohuset). Hun stabla bare bleiene på trappa. Det så så grisete ut, og det luktet fælt. Og bare tenk hvordan det så ut der når skjærene hadde vært der...!!.. Grøsser ennå av tanken.

Det jeg gjorde var at en dag hun kom hjem så sto det plutselig en liten søppelbøtte på trappa hennes. Oppi der hadde jeg puttet alle bleiene som lå på trappa.

Dette var i 1999, men hun vet fortsatt ikke at den kom fra meg. Men hun tok hintet og begynte å bruke den også ;)

Skrevet

Haha.. Høres ut som ei venninne av meg (hun bodde i nabohuset). Hun stabla bare bleiene på trappa. Det så så grisete ut, og det luktet fælt. Og bare tenk hvordan det så ut der når skjærene hadde vært der...!!.. Grøsser ennå av tanken.

Det jeg gjorde var at en dag hun kom hjem så sto det plutselig en liten søppelbøtte på trappa hennes. Oppi der hadde jeg puttet alle bleiene som lå på trappa.

Dette var i 1999, men hun vet fortsatt ikke at den kom fra meg. Men hun tok hintet og begynte å bruke den også ;)

Jasså det var deg det ja. Burde jeg vel ha tenkt meg.

Anonym poster: 3e8e1a1c7cb984907a338db00e03d4e6

Skrevet

Som sagt så har jeg gjort det

Ja, altså, det er ikke så godt å vite hva folk mener når de skriver de har "nevnt" noe. Jeg tenker at det er viktig å være tydelig på at dette er et problem og det må opphøre.

Men ja, selvsagt tilstrekkelig for en klage til styret.

Anonym poster: 9c5405a73e3bc14318901bb2764f03ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...