Gå til innhold

dere har jo ødelagt kranglesiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ta deg ei pille - dette er Kafe Hyggelig, Central Perk, her går det i rødvin, fred, pikk og pelargonier og det er det som trengs. Vil du krangle med rabide høner kan du prøve hos naboen.

Skrevet

Og ordene "blomst" og "pjatt" kan faktisk være i samme ordkombinasjon.

Det er som å si "varm is" eller "irakisk bunad", når man snakker om blomster er det koseprat, aldri "pjatt".

Gjest sug lut
Skrevet

Og ordene "blomst" og "pjatt" kan faktisk være i samme ordkombinasjon.

Det er som å si "varm is" eller "irakisk bunad", når man snakker om blomster er det koseprat, aldri "pjatt".

Mulig du vil tilby oss en "ikke" å plassere inn i innlegget ditt et sted.
Skrevet

Mulig at en "ikke" hadde vært på sin plass mellom faktisk og være, ja.

Skrevet

Jeg har ikke peiling på planter, men jeg kan bandasjere og trøste, hvis noen er skada.

Skrevet

Har sådd. Har nemlig ikke drivhus som funker før etter frostnettene er forbi, og det er jo ca 1. juni.. Så nå blir det kosmos, øyeblomster, erteblomster, kornblomster, flittig lise og urter. Om de lever til jeg får dem ut da. Ikke noe sikkert.

Gjest pupp and go
Skrevet

med blomsterpjattet deres!

Jeg kan ikke å krangle. Men jeg kan ikke noe om blomster heller, hvis det hjelper?

Skrevet

Jeg vet lite om blomster. Men jeg pleier å plukke av de som kommer opp i grøftekanter og langsmed jordene. De er like fine i vase på bordet selv om jeg ikke vet hva de heter :)

Skrevet

Du har i grunn rett Dan. Ikke at jeg har noe i mot blomster - det hadde jo vært ironisk - men her er ikke mye trøst for ei som trenger en utblåsning...

Skrevet

Jo, det er det.

Har du prøvd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...