Gjest sug lut Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Ta deg ei pille - dette er Kafe Hyggelig, Central Perk, her går det i rødvin, fred, pikk og pelargonier og det er det som trengs. Vil du krangle med rabide høner kan du prøve hos naboen.
Patetica fåkksi Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Og ordene "blomst" og "pjatt" kan faktisk være i samme ordkombinasjon. Det er som å si "varm is" eller "irakisk bunad", når man snakker om blomster er det koseprat, aldri "pjatt".
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Og ordene "blomst" og "pjatt" kan faktisk være i samme ordkombinasjon. Det er som å si "varm is" eller "irakisk bunad", når man snakker om blomster er det koseprat, aldri "pjatt". Mulig du vil tilby oss en "ikke" å plassere inn i innlegget ditt et sted.
Patetica fåkksi Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Mulig at en "ikke" hadde vært på sin plass mellom faktisk og være, ja.
Mor Løvehjerte Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Jeg har ikke peiling på planter, men jeg kan bandasjere og trøste, hvis noen er skada.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 Har sådd. Har nemlig ikke drivhus som funker før etter frostnettene er forbi, og det er jo ca 1. juni.. Så nå blir det kosmos, øyeblomster, erteblomster, kornblomster, flittig lise og urter. Om de lever til jeg får dem ut da. Ikke noe sikkert.
Gjest pupp and go Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 med blomsterpjattet deres! Jeg kan ikke å krangle. Men jeg kan ikke noe om blomster heller, hvis det hjelper?
ms.Pond Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 Jeg vet lite om blomster. Men jeg pleier å plukke av de som kommer opp i grøftekanter og langsmed jordene. De er like fine i vase på bordet selv om jeg ikke vet hva de heter
lilja70 Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Du har i grunn rett Dan. Ikke at jeg har noe i mot blomster - det hadde jo vært ironisk - men her er ikke mye trøst for ei som trenger en utblåsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå