Gå til innhold

Kan noen gi meg en GOD grunn til å stemme FRP ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...uten å nevne alkoholpolitikk, bensinpriser, innvandring eller veibygging? Jeg prøver så godt jeg kan å finne noe fornuftig ved dette partiet. Men det slår meg gang på gang at de "vil ha alt", men ikke betale så mye for det...? På mange måter MÅ man jo være enig i mye av det de sier, for hvem vil ikke ha bedre veier, lave priser på alkohol, ingen NRK-lisens, bedre skoler, bedre helsevesen osv... (Men klimapolitikk er visst ikke så nøye...?)

Men så får de så sabla mange velgere!! Må jo være en grunn til det? Men jeg kan ikke la være å tenke at FRP-velgere er litt "enkle"... Så får heller noen eventuelt motbevise meg...

Anonym poster: 466daf8682239aee08d14aeafd158c1e

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Finnes ingen god grunn for å stemme FrP.

Skrevet

det er vel grunner nok det....jøss, for noen brødhuer det er her inne.

Anonym poster: b50ac903e41cbc8f53e5e9be315a5799

Skrevet

Det er lett å være i opposisjon, men den dagen de kommer i posisjon må de faktisk føre en ansvarlig politikk. Og da må de faktisk bryte noen løfter. En annen sak er at de kommer til å være i mindretall i en koalisjonsregjering. Dermed kommer de ikke til å få igjennom noen av sakene sine med mindre de har støtte hos de andre partiene. Om noen vil ha dem med i regjering da.

Skrevet

Fordi de Rød-Grønne tydeligvis ikke klarer å gjøre jobben sin.

Skrevet

Hvis du virkelig er interessert bør du studere partiprogrammet deres. Eventuelt stille spørsmål direkte til partipolitikere. Å spørre her inne.. hva i all verden vil du oppnå med det?

Skrevet

Klart jeg kan. De er ikke SV!

Anonym poster: 14b7187355d9d00ca4c96845cb5d7fe5

Skrevet

Selv om de vil lette på skatter betyr ikke det at de vil få så mye mindre penger inn i statskassa. Det skaper jo mer kjøpekraft og der har vi moms som går til staten.

De vil bruke pengene annerledes enn de gjør nå. De rødgrønne har ikke en dasit på hvordan pengene skal brukes. Vi ser til nå at de skaper en haug med offentlig stillinger som de private må finansiere. Det er ett byråkrati uten sidestykke nå. Alle politikere osv som går av går til andre toppjobber knne stat og kommune..

Jeg stemmer ikke frp selv men stemmer høyre og syns den økonomiske biten er veldig interessant.

Ett eks:

For en stund tilbake under den forrige ap regjeringen så så de at de fikk inn mye skatt på leasingbiler. Det de gjorde var å sette opp skatten på denne for da tenkte de at de fikk mer penger inn. Men det som skjedde var at folk ikke ville lease biler lenger for det ble for dyrt og det endte opp med at de fikk mindre penger inn.

Den nåværende regjeringen skulle heller ikke øke momsen men matmomsen har økt 2 eller 3 ganger og det rammer mest de som har det trangt fra før...

Anonym poster: 8ff55686ab65a1709330f9d67095e8f4

Skrevet

De har aldri vært i regjering før? (Stemmer ikke frp selv)

Skrevet

Jeg lurer fælt på GODE grunner til stemme alle andre partier, om en skal utelate alle de sakene...

Folk stemmer jo ut fra hva de mener er best for landet og folk som bor her.

Takk og lov for at det er valg til høsten!

Anonym poster: 39b597d39edc80203c41691d72e4abc3

Skrevet

Det finnes ingen god grunn til å stemme Frp :P Overhodet ikke!

Skrevet

Kommer ikke på en eneste god grunn faktisk!

Skrevet

Den eneste grunnen jeg kommer på er underholdningsverdien...

Bare tenk på Per Sandberg f.eks i regjeringen, det hadde jo blitt så mye tabber og rare utsagn at det hadde sikret fast underholdning i lang tid fremover.... :P

Men det hadde nok ikke vært sååå morsomt etter en stund, spesielt ikke når de faktisk gjennomfører politikken sin, for den er jo direkte lavmål.

Skrevet

Bare tenk på Per Sandberg f.eks i regjeringen, det hadde jo blitt så mye tabber og rare utsagn at det hadde sikret fast underholdning i lang tid fremover.... :P

Men det hadde nok ikke vært sååå morsomt etter en stund, spesielt ikke når de faktisk gjennomfører politikken sin, for den er jo direkte lavmål.

Eller Christian Tybring-Gjedde som for eks kulturminister...

(Jeg grøsser av tanken...)

Skrevet

Kanskje Terje søviknes kunne få en ministertittel også?

Anonym poster: bfa4d9a315c573a04d62d6c385dc91b5

Skrevet

Eller Christian Tybring-Gjedde som for eks kulturminister...

(Jeg grøsser av tanken...)

Åhhh, huff!

Det ble bare skummelt, det hadde vært så ille at humorfaktoren ikke hadde slått inn engang....

Skrevet

Barne og familieminister......? ;)

Skrevet

Barne og familieminister......? ;)

Filler'n der kom du meg i forkjøpet ... hehe ;)
Skrevet

Innvandringspolitikken dems er en fantastisk god grunn til å stemme Frp!!!

Anonym poster: ef49cac981852c14a5e550ad614bb27a

Skrevet

Innvandringspolitikken dems er en fantastisk god grunn til å stemme Frp!!!

Anonym poster: ef49cac981852c14a5e550ad614bb27a

Heh...

Nei.. tror ikke det er noen gode grunner.

En av mine største frykter er at vi skal få en mørkeblå regjering. .

Anonym poster: 41a121241695306b0a4c4089abbbf09a

Skrevet

La meg tenke..........Nei, jeg kan ikke komme på èn god grunn til å stemme Frp. Sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...