Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 For noen dager siden hadde jeg en ekkel opplevelse som gjorde at jeg mistet matlysten litt. Jeg droppet frukost, lunsj og middag, og så kjente jeg at det var en god følelse. Jeg droppet bevisst frukost og lunsj dagen etterpå også og følte meg sterk og veldig fornøyd med min lille hemmelighet. På jobb var jeg på topp og jeg frydet meg. Men så kom jeg hjem til middag, og jeg greide ikke å komme unna det måltidet. Var ikke særlig sulten etter to døgn på kaffe og vann, men for ungenes skyld ble jeg nødt til å spise. Nå ligger jeg i senga og har så lyst til å prøve igjen. Men klare mer. Middag er eneste måltidet som skaper trøbbel... Dette er sikkert ikke helt bra? Anonym poster: 07efadec4dba9394736e7f5589f0e855
Lammelåret Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Finn ut hvorfor du har det slik. Hvilke behov dekker sultingen? På hvilke andre, konstruktive måter kan du oppnå samme følelse? Flykter du fra noe? Selvsagt er ikke dette verken sunt eller lurt, det vet du.
BikkjeBisk Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Nei, det er ikke bra. Hvorfor tror du at du har dette behovet for å bevise for deg selv at du kan gå en hel dag uten mat?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Jeg vet jo at rent fysisk så trenger folk mat. Men jeg tenkte der og da at kroppen kom til å fortelle meg når jeg burde spise. Fikk ingen slike signaler følte jeg. Jeg er overvektig, så det føltes sikkert fint fordi jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg spiser... Lurer på om jeg burde bekymre meg for meg selv. Siden opplevelsen var såfin og jeg har lyst til å gjenta det. HI Anonym poster: 07efadec4dba9394736e7f5589f0e855
Gjest lykkeliggift Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Høres ikke særlig bra ut for kroppen eller sinnet ditt det der nei.
OmpaLompaSukkerklumpa Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Vel, eg er meir bekymra for det psykologiske aspektet ved dette enn det reint ernæringsmessige. Det vegen du vandrar no fører ikkje til nokon god plass.
BikkjeBisk Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Jeg vet jo at rent fysisk så trenger folk mat. Men jeg tenkte der og da at kroppen kom til å fortelle meg når jeg burde spise. Fikk ingen slike signaler følte jeg. Jeg er overvektig, så det føltes sikkert fint fordi jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg spiser... Lurer på om jeg burde bekymre meg for meg selv. Siden opplevelsen var såfin og jeg har lyst til å gjenta det. HI Anonym poster: 07efadec4dba9394736e7f5589f0e855 Kanskje det bare er en periode, eller så er det starten på noe som kan utvikle seg til noe alvorlig. Har du noen du kan snakke med? Er ikke noe greit å ha den dårlige samvittigheten! Du sier du er overvektig, kan du da gjøre noe med det uten å sulte deg?
<3 Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Du får nok så lite energi etterhvert at verken kroppen eller hodet henger med. Du begynner nok å spise igjen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå