Gå til innhold

Back me up...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på reunion med ungdomsskolen i morgen, og ja - jeg vet det er teit & alt det der... Men jeg var klassens tjukkas, men har etter den tid blitt slank & veltrent, en ordentlig babe om jeg skal si det selv ;) Jeg har flyttet på andre siden av landet & har knapt sett noen på 15-20 år. Anyway, jeg er nybakt 3-barnsmor (3mnd) & jeg føler jeg ser ut som en val. Hun gode gamle hvalrossen liksom.... Blæ!! Føles på en eller annen måte litt urettferdig. Men please noen, selvtillitsboozts?? Tips&triks til å få humøret opp??

Anonym poster: c7551ef6314a5922efdbf8e698e973d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babe med baby på tre måneder eller fremdeles klassens kjukkas?

Anonym poster: cf1ec25e4ef821f06526c5e59f8460cd

Skrevet

Babe med baby ;) Takk!!

Skrevet

Skal på reunion med ungdomsskolen i morgen, og ja - jeg vet det er teit & alt det der... Men jeg var klassens tjukkas, men har etter den tid blitt slank & veltrent, en ordentlig babe om jeg skal si det selv ;) Jeg har flyttet på andre siden av landet & har knapt sett noen på 15-20 år. Anyway, jeg er nybakt 3-barnsmor (3mnd) & jeg føler jeg ser ut som en val. Hun gode gamle hvalrossen liksom.... Blæ!! Føles på en eller annen måte litt urettferdig. Men please noen, selvtillitsboozts?? Tips&triks til å få humøret opp??

Hold in undertøy og klær som sitter som støpt, i tillegg til sabla høye heler og fantastisk hår og sminke :-)

Jeg var virkelig alt for tung det første halve året etter fødselen, men jeg kjøpte meg kjoler som falt pent og brukte skyhøye heler på fest :-) ser ba ut på et par brlupsbilder (som gjest altså).

Skrevet

Tips er å huske på hvem du er og ikke hvem du var. Bruk behagelige klær slik at du puster og føler deg vel, men også klær som får fram sexy-følelsen!

Skrevet

Babe med baby ;) Takk!!

Ja ikke sant? Have fun :D

Anonym poster: cf1ec25e4ef821f06526c5e59f8460cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...