ms.Pond Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Dette er bare rett og slett skremmende. Særlig den delen om at de kaller det "science". http://www.snopes.com/photos/signs/sciencetest.asp Nok en gang puste lettet ut over å ikke tilhøre det amerikanske bibelbeltet. Så, for å sammenfatte verdenshistorien, oppdatert fra USA: Jorden er ca 8000 år gammel. Dinosaurene levde for omtrent 4000 år siden, side om side med menneskene (de ble tross alt begge skapt på den sjette dagen), men ble utryddet av en gedigen flom, som menneskene og dyrene tydeligvis overlevde i Noahs ark. Det var vel ikke plass til dinosaurene, på tross av at de var på størrelse med dagens sauer. Dersom noen protesterer på dette kan du spørre de: Jasså, var du der?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Jeg så engang en dokumentar om dette, om "vitenskapsmenn" som utifra denne troen "forsket" på jordlagene i Grand Canyon (hvis jeg ikke husker helt feil), og mente disse beviste at jorden var 8000 år gammel og at Syndefloden fant sted. Er vel de samme, kanskje? Snodige folk, hvertfall.
ms.Pond Skrevet 27. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2013 Ja noget spesielt. Men kjenner det koker litt i meg når de insisterer på å undervise barn i galskapsteoriene og kalle de fakta. Etter å ha bodd i et lignende - riktignok ikke fullt så ekstremt - miljø har jeg fått kristenfundamentalistene langt opp i halsen. Og kreasjonistene er jo sprut gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå