Gå til innhold

Gravid, og sinnsykt varm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det i seg selv er jo greit. Men, på jobb sliter jeg skikkelig! Vi er pr tiden i et veldig gammelt bygg, som ikke eier klimaanlegg. Jeg har heller ikke eget kontor akkurat nå, må derfor dele et stort rom med mange andre, og det blir ekstremt tett luft der.

Jeg holder det ikke ut lengre enn max 20 minutter før jeg omtrent svimer av.

Problemet er at vi ikke kan lufte så altfor mye, og dermed kommer det heller aldri noe friskluft inn.

Siden jeg heller ikke har kontor bruker alle andre min plass når jeg ikke er der. Det er også helt greit, men ting forsvinner i hytt og pine, jeg må gå å leite (kan nesten ikke gå pga bekkenløsning). Har heve-senk-pult, og stol tilpasset meg. Alle andre flytter på pulten og justerer på stolen. Jeg blir sprø!!!!

Det er ingenting å gjøre med dette, jeg må bare holde ut. Men, akk!!! Jeg har nesten pga omstendighetene, vurdert å sykemelde meg 100%, men jeg vil så gjerne jobbe! Jeg bare orker ikke den konstant tette lufta!

Anonym poster: 746ae0b1760be3a30a69f2efcb20df84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde i alle fall fått ha stolen din i fred. Hvilken uke er du i? Det blir jo varmere og varmere i været, og du kommer til å bli varmere. Det er et helvete selv når du er sykmeldt og ligger i kjelleren og venter på å kalve. Tro meg, jeg vet av erfaring..

Skrevet

Du burde i alle fall fått ha stolen din i fred. Hvilken uke er du i? Det blir jo varmere og varmere i været, og du kommer til å bli varmere. Det er et helvete selv når du er sykmeldt og ligger i kjelleren og venter på å kalve. Tro meg, jeg vet av erfaring..

Problemet er jo at andre bruker den plassen de dagene jeg er sykemeldt. Det er så manko på alt der vi er akkurat nå. Det er litt sånn "toppen av isfjellet" nå...

Jeg er i uke 30....

Skrevet

Du har min fulle sympati! Jeg er også i uke 30 og jeg føler meg som en vandrende varmeflaske om dagen :P

Skrevet

Du har min fulle sympati! Jeg er også i uke 30 og jeg føler meg som en vandrende varmeflaske om dagen :P

Det er jo helt uutholdelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...