ms.Pond Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 En rask skumlesing på facebook førte uforvarlig til at jeg trykket på en link, og opp poppet en side jeg har vært på før - en side med masse fine kjoler. Og rett foran meg var en av drømmekjolene - på salg! Vel, jeg ble brått noen hundrelapper fattigere, men eeeelsk! Jeg har fått meg rød kjole http://www.boozt.com/no/no/desigual/vest-huesca_1762195/1762206?navId=4307&page=1&limit=80&dyncategory=4250547&group=listing
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Lekkerbisken! Jeg har en Desigual-kjole i samme familie, men langermet - og elsker den!
ms.Pond Skrevet 26. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2013 Desigual er stort sett bare elsk Etter å ha vandret, nei svevd, rundt i en treetasjers Desigualbutikk og prøvd omtrent samtlige plagg (ikke spør om visaregningen, jeg betaler fortsatt på den), er jeg i alle fall en fargerik bondetøs, om ikke en sporty og lækker en.
ms.Pond Skrevet 27. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2013 Uff, du må ikke vise meg sånt... Det er det som er farlig i våre dager - man trenger ikke engang gå utenfor døra for å shoppe. Sofashopping blir vel den nye folkesynden, jeg kjenner i alle fall at jeg kan være i faresonen innimellom Permisjonstiden var nok den verste shoppingperioden på nett for min del. Satt på nett mens junior sov og kikket på ting. Så... Med egen erfaring i bakhodet - beklager
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 En rask skumlesing på facebook førte uforvarlig til at jeg trykket på en link, og opp poppet en side jeg har vært på før - en side med masse fine kjoler. Og rett foran meg var en av drømmekjolene - på salg! Vel, jeg ble brått noen hundrelapper fattigere, men eeeelsk! Jeg har fått meg rød kjole http://www.boozt.com...7&group=listing Jeg dævver... Lik min!!! Hehehe, mange flotte damer som skal pryde sommeren i år ja
ms.Pond Skrevet 27. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2013 En rask skumlesing på facebook førte uforvarlig til at jeg trykket på en link, og opp poppet en side jeg har vært på før - en side med masse fine kjoler. Og rett foran meg var en av drømmekjolene - på salg! Vel, jeg ble brått noen hundrelapper fattigere, men eeeelsk! Jeg har fått meg rød kjole http://www.boozt.com...7&group=listing Jeg dævver... Lik min!!! Hehehe, mange flotte damer som skal pryde sommeren i år ja Wohoo, Norges best kledde! Vi får vifte med våre solbrune legger i lag Eller... Hver sommer ser jeg for meg slanke, brune legger, en stor, lys solhatt og fine solbriller. Hvert eneste år ender jeg opp med hvite, ikke fullt så slanke legger (hvorfor blir man aldri brun på leggene??), seig badesveis og solbrent nese. Oooh, fortell meg de positive sidene ved fyrlykt! Sånn bortsett fra at den nå kommer til å være en smashing match til min nye kjole
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 En rask skumlesing på facebook førte uforvarlig til at jeg trykket på en link, og opp poppet en side jeg har vært på før - en side med masse fine kjoler. Og rett foran meg var en av drømmekjolene - på salg! Vel, jeg ble brått noen hundrelapper fattigere, men eeeelsk! Jeg har fått meg rød kjole http://www.boozt.com...7&group=listing Jeg dævver... Lik min!!! Hehehe, mange flotte damer som skal pryde sommeren i år ja Wohoo, Norges best kledde! Vi får vifte med våre solbrune legger i lag Eller... Hver sommer ser jeg for meg slanke, brune legger, en stor, lys solhatt og fine solbriller. Hvert eneste år ender jeg opp med hvite, ikke fullt så slanke legger (hvorfor blir man aldri brun på leggene??), seig badesveis og solbrent nese. Oooh, fortell meg de positive sidene ved fyrlykt! Sånn bortsett fra at den nå kommer til å være en smashing match til min nye kjole Hehe, kjenner meg igjen her ja. I tillegg er jeg alltid veldig hvit og rar under haka og nedover halsen når jeg blir brun. Ser jo helt blåst ut. Med rødgrilla nese i tillegg er man jo ikke annet enn smæshing. Vel, da er vi ihvertfall ikke alene om det. Håper sommer kommer snart!!!
Gjest amandine Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Skjønner ikke hva dere tyter om, rød nese betyr nå iallefall at dere har sett sol! Det ville være et stort fremskritt bare det!
bIomstre Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Dere eksperter, åssen er merket i størrelse? Lurer litt på dette: http://epla.no/mote/produkter/552713/
Gjest sug lut Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Helt ordinært i str, jeg har samme str der som overalt ellers.
ms.Pond Skrevet 30. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2013 Etter min erfaring må jeg opp en str når jeg bruker Desigual. Men det er vel alt ettersom kroppsfasong ser jeg for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå