Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Jeg har akkurat rundet 30 og er alene med ett barn. Jeg føler at jeg aldri får hodet over vann... :/ Mens alle andre rundt meg gifter seg, kjøper hus og får barn står jeg på stedet hvil. alle går forbi meg og de som ikke gjør det er veletablerte på 50 +og pensjonister:( Jeg har jobb og bil og fremfor alt et fantastisk barn. Men jeg finner ikke HAN jeg vil dele livet med... kanskje jeg er for kresen, men jeg har vært borti alt som er av menn, og det varer ikke :/ Jeg føler at absolutt hele verden går fremover og jeg sitter i et vindu og stirrer ut. Noen som har forslag, gjerne utenom det vanlige, som jeg kan ta med meg som gode tips? DA hadde jeg blitt glad:) Klem fra glad-egentlig! Anonym poster: 8f38e0d4d4403744f03d2d78699efca7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Om du har vært borti alt som er av menn kan det være grunnen til at du ikke finner en fast. Anonym poster: 63762eced9032d941c0bc46750903000
valkyrien Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Let på andre steder enn du har gjort før. Få deg en ny hobby hvor du kanskje kan møte noen. Lag liste over hva som har vært feil med alle de andre, kanskje du er urealistisk i forhold til kravene du setter...
Himmel og hav Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Går du inn i et hvert møte med en ny mann og prøver å se dere to for dere som pensjonister sammen, eller vurderer om genene hans er gode nok til å lage et søsken til barnet ditt? Ikke prøv så hardt. Om du møter en hyggelig mann, så sett pris på at dere har det hyggelig sammen nå og se han som en mann, ikke bare en potensiell ektemann og stefar. Om alle menn i din omgangskrets er prøvd og forkastet, så let på andre steder. Se på steder der det er sannsynlig at du vil treffe en med noen interesser eller verdier som er viktige for deg. Om du f.eks ikke liker menn som er fotballfans, så ikke let på stadion! Ta en tur på byen, meld deg inn på et treningssenter, ta et fluebinderkurs...og håp at du møter hyggelige menn, ikke MANNEN! Det er ikke sikkert at han finnes, men i jakten på han, så kan du forkaste mange som kunne ha blitt det, eller som er veldig nære
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Kanskje det er noe galt med deg, og ikke andre? Anonym poster: ed94fd149787313431e23773ce584299
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Jeg har en venninne som er som deg. Hun er pen, morsom, snill og intelligent, men hun klarer aldri å finne seg en fast kjæreste. Hun blir dumpet av en etter en.. Problemet er at hun er vanskelig som kjæreste. Hun er kravstor, ekstremt sjalu og hun blir lei seg/sur for bittesmå ting. Dette er noe hun ikke ser selv. Hun hadde feks møtt en på nett. Han kom og besøkte henne fra en fredag til en søndag, for første gang. På søndag ble han tvunget til å spise middag med foreldrene som plutselig kom inn døren. (Etter avtale med henne.) Med en annen mann, så forventet hun at han skulle stå opp med barnet hennes, etter 3. gang han sov hos henne..... Slike ting skremmer menn... Allikevel så kan hun ikke forstå hvorfor hun enda er singel...... Anonym poster: 4d666ce8c470863134313c60f9afd662
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Slutt å prøve så hardt, menn ser det med en gang og trekker seg unna. Prøv å finne roen der du er nå, velg å fokusere på de positive sidene ved å bo alene og prøv kose deg med det. Om du senker skuldrene, slapper av og nyter livet blir du attraktiv på en helt annen måte og menn vil legge merke til deg igjen. Finn på morsomme ting, meld deg på kurs eller oppsøk steder hvor man sosialserer og møter nye mennesker, når du minst aner det dukker nok drømmemannen opp. Anonym poster: 6386e56f0013202b2725d96693b65703
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Kjenner at jeg blir ergelig på dere om rakker ned og ikke kan komme med konstruktiv tilbakemeldinger Har hatt det som deg, Hi. Har noen forhold bak meg, men ikke funnet den store kjærligheten. Du SKAL være kresen. Du skal ikke måtte ta til takke med en du ikke egentlig vil ha bare fordi noen rundt deg mener det. Ta deg god tid! Vi prøver og feiler, men det som går dritt putter vi i sekken og kaller det erfaring! Anonym poster: a688e2dd9be5800ba2509ec356e9700d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 For mitt vedkommede funket det å bli godt kjent via Match Traff en fyr på date, men det var ikke særlig kjemi, men så fortsatte vi likevel å chatte/maile i flere måneder og fant en fantastisk god tone, beste jeg noensinne har gjort Det er IKKE alltid førsteinntrykket stemmer. Iom du er alenemor sier det jo seg selv at du ikke har mulighet å fly ut på byen/date/kurs o.l. stadig vekk heller, så anbefaler en seriøs nettdatingside, det har funket for mange En må gi seg selv og andre en sjans, og ikke tro det er mulig å bli eller finne en som er "perfekt". Anonym poster: 604b6d932da4bdc854610c5fd2f8086e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 Meg over her; glemte å si hva det førte til, vi har nå vært samboere i snart 4 år og har allerede to barn sammen Anonym poster: 604b6d932da4bdc854610c5fd2f8086e
valkyrien Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 Kjenner at jeg blir ergelig på dere om rakker ned og ikke kan komme med konstruktiv tilbakemeldinger Har hatt det som deg, Hi. Har noen forhold bak meg, men ikke funnet den store kjærligheten. Du SKAL være kresen. Du skal ikke måtte ta til takke med en du ikke egentlig vil ha bare fordi noen rundt deg mener det. Ta deg god tid! Vi prøver og feiler, men det som går dritt putter vi i sekken og kaller det erfaring! Anonym poster: a688e2dd9be5800ba2509ec356e9700d Det finnes måte på kresen da... Kjenner ei som er virkelig ille, kunne ikke være sammen med en fyr fordi han hadde rare nesebor, for å nevne noe... Det er stor forskjell på å være urimelig kresen og å ta til takke med hva som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå