Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 - Fri - Sove til 11 - Overkomme skyldfølelse for å ikke gjøre noe - Gubben henter jentungen - Ble fin på håret etter frisør i går - Kjøpe vin - Britisk dekkare på nrk1 i kveld - Skal ha time på treningssenteret kl 17, og jeg gleder meg.
bIomstre Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 -Rakk ukas gjøremål, kunne logge av kl 15 og ta heeelt helg! -Sol -Sushi -Sofa
Bananahammock Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Grøss. Jeg har pms så det ljomer, gubben la ned vinforbud etter at jeg nesten pælma han ut i går, mens tårene spratt. Vin og pms er ikke en god kombo. Grøss igjen.
valkyrien Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 -Fikk til slutt prate med et menneske hos tollkontoret. (bare en halv time i tlfkø) -Fikk kranglet meg til en ordning hos vegvesenet -Fikk mannen til å krangle med forsikringsselskapet -Fin værmelding for imorra Dagen tok seg opp etterhvert ja
frk Nilsen Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 -Fin dag på jobb -Kjolefredag -Vinlotteri uten gevinst (ikke så gøy, men utvalget var så der uansett...) -Kakefredag på jobben -Shopping på xxl og vinmonopolet (løpesko og vin, en killer kombo!) -Slippe å hente barn i bhg -Komme hjem til ferdig ryddet hus (besøk av min mor ) -Pizza i ovnen og straks rødvin i glasset! -Dagens i-landproblem: spanjol eller italiener -Glade barn etter en hel dag med mormorkos Fortsatt fin fredag til flotte krangledamer!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 -Fin dag på jobb -Kjolefredag -Vinlotteri uten gevinst (ikke så gøy, men utvalget var så der uansett...) -Kakefredag på jobben -Shopping på xxl og vinmonopolet (løpesko og vin, en killer kombo!) -Slippe å hente barn i bhg -Komme hjem til ferdig ryddet hus (besøk av min mor ) -Pizza i ovnen og straks rødvin i glasset! -Dagens i-landproblem: spanjol eller italiener -Glade barn etter en hel dag med mormorkos Fortsatt fin fredag til flotte krangledamer! Åh, det der hørtes ut som my kind of day! Kjole, kakefredag, shopping, pizza og i-landproblem
ms.Pond Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 - Sen morgen, sen jobbing - Tidlig slutt, egentlig en rar vakt, men koselig lell - Fått snakket med ei god venninne jeg ikke har snakket ordentlig med på lenge - Spontan kjoleshopping på ti minutter - Våknet til snøvær, men det smeltet heldigvis i løpet av formiddagen - Fare for rosévin og kosekveld med gubben - Tidlig i seng = lang sovetid før jobb i morgen
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Fin kveldstur med fuglesang og ender i elva og verden koseligste unge Pizza i ovnen Fine planer med ungene for helga
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2013 Litt mindre elsk drapsforsøk på meg på treningssenteret... hehe.. eller noe. En eller annen idiot som hadde kobla strøm på lydutgangen (kreativt) på mikrofonen, så da jeg kom og slo på ble jeg litt satt ut kan man si.
bIomstre Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 Litt mindre elsk drapsforsøk på meg på treningssenteret... hehe.. eller noe. En eller annen idiot som hadde kobla strøm på lydutgangen (kreativt) på mikrofonen, så da jeg kom og slo på ble jeg litt satt ut kan man si. AU! Men kan det anbefales for å rette ut krøller?....
Iiiiik Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 - På jobbintervju i dag. På en jobb jeg kanskje får eller kanskje ikke får. På en jobb jeg kanskje vil ha og kanskje ikke vil ha, men det viste meg at endring er mulig hvis jeg ønsker det og at jeg behersker intervjusituasjonen tålelig bra. - Hagesesongen er endelig i gang og restene etter fjorårets solsikkehav er forsvunnet. Snart klart til å plante årets ladning. - Søt 5-åring som plukker hvitveis til mamma'n sin og som er ellevill når vi sammen går på oppdagelsesferd i hagen og finner krokus, scilla og toppene på tulipaner. - Fullstendig stillhet i stua, vinglass i hånda og utsikt til sol i morgen.
LanzaroteJenta Skrevet 26. april 2013 #12 Skrevet 26. april 2013 - Er tilbake i jobb etter x antall uker sykemelding pga kjip graviditet. - Mellom 25-30 grader og bading med poden etter jobb. - Lapper/ muffeluffer til middag (MED Nutella ) - Maange episoder med Big Bang theory i kveld. - Om jeg fortsatt er våken når mannen kommer hjem i kveld blir det kanskje noe action også, da det har vært dårlig med det i det siste. Extrem kvalme og sex = dårlig kombo.
Gjest amandine Skrevet 26. april 2013 #13 Skrevet 26. april 2013 Fredagselsk: Huset er stille. Vin i glasset, mann i sofakroken. Fem sovende unger pluss svigermor trygt under hver sin dyne. Fantastiske fuglevenn synger i mørket bak huset. Og jeg skal være verdens beste vaffelstekende mamma i morgen. Og det skal bli sol. Det er fredag kveld og helgen er ny.
ms.Pond Skrevet 27. april 2013 #14 Skrevet 27. april 2013 Jeg misunner alle med idylliske helger... Drømte såpass mye om å være vaffelstekende mamma og tante at jeg kjøpte inn kefir, havregryn og diverse annet snask, bare for å komme på i det jeg kom hjem at jeg skal jo på jobb i helga. Men, det får bli litt lørdagselsk likevel, håper jeg. Fresh som en oppvridd skureklut-elsk.
Patetica fåkksi Skrevet 27. april 2013 #15 Skrevet 27. april 2013 Lørdagselsk: Lys våken før sju. Kan ha sammenheng med at jeg først sovna halv ni på sofaen i går, og la meg endelig litt over ti. Frisk i det ene neseboret (siden dette er et elsk-innlegg skal jeg ikke syte over at jeg er dritforkjøla i det andre, og må pusse det hvert tredje minutt). Bedre hals enn for tre dager siden. Dødsheit middelhavsmann i senga, som fortsatt sover. Det er lørdag, jeg har dermed fri til mandag. Det vokser og gror som et sant helvete i hagen min. Og det blogger jeg selvsagt om; moderne som jeg er. Eneste planen i dag er å delta i en herlig person sin bursdagsmarkering på en av byens fineste steder på ettermiddagen. Det blir kuk på meg igjen i kveld. Og i morgen. Himmelen er lyseblå. Det er helg!!
frk Nilsen Skrevet 27. april 2013 #16 Skrevet 27. april 2013 Lørdagselsk - sove helt til ni og stå opp til unger som er ferdig påkledd og har spist frokost! - Får drikke kaffe i fred med ungene spiller spill med min mor - Sol og herlig vær - Bondegårdbesøk på Kampen senere i dag - Tror jeg skal diske opp noe godt til meg og mannen når ungene er i seng i kveld, med god vin til
frk Nilsen Skrevet 27. april 2013 #17 Skrevet 27. april 2013 Det ble litt lørdagshat også, dro innom IKEA med gretne unger og meg på lavt blodsukker etter bondegårdtur.... Gått over nå, mannen har hengt opp blendegardinene og jeg har fått besøk av en hvit, lett og tørr spanjol Tapas rett rundt hjørnet og den hvite blir dumpet til fordel for en litt tyngre Italiener!
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2013 #19 Skrevet 27. april 2013 Himmel. Hvor ble lørdag av????? Nedi vaffelrøra?
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2013 #20 Skrevet 27. april 2013 Lørdagselsk: Fine været Tøffe ungene Fine kroppen som samarbeider selv om den er i sjokk og dypt traume etterpå Fine syriske naboene som grillet da vi kom hjem så vi fikk vann i munnen Fine serbiske nabodama som gikk på rulleskøyter og i-hik-kke helt holdt balansen - om vi ikke kan snakke stort sammen kan vi i alle fall le Fine lillevalpen på plenen Lekre sangtalentene til meg og ungen da vi bomba youtubes karaoke-lager Beste pizzaen Beste voksenlivet - der kan man nemlig bestemme at det er pizzadag to dager på rad Digre krukka jeg planta i dag morges med minst tredve kornblomstspirer
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. april 2013 Forfatter #21 Skrevet 28. april 2013 Søndagselsk? Tilbringe hele dagen i en svett hall mens du ser på små tupper som veiver med dopapir.. (det var den ikke så positive varianten) Fakta er jo at de er grisesøte, og at min datter har sin første individuelle opptreden i konkurranse i dag. Og jeg endelig har funnet en sport jeg kan bidra i. Jeg kan sette opp hår, sminke, og lime swarovsky-krystaller på turndrakter. Og min datter er nå hellig overbevist om at hennes drakt er finest i verden. Ellers er det jo noe til sport da når oppladningen i går besto av å lakke negler på hender og føtter og rette ut håret.. og når de er ferdige i hallen er dagen over.
Iiiiik Skrevet 28. april 2013 #22 Skrevet 28. april 2013 Søndagselsk garasjen er malt et strøk. Fargen er ikke helt riktig, så vi slipper å ta fatt på strøk nr to 60 store rundstykker er ferdige og det lukter godt på kjøkkenet siden garasjen må vente til en annen dag, får jeg gjort noe med den dårlige samvittigheten ved å komme meg av gårde på sykehjemsbesøk til pappa minsteungen leker med tre tegninger og har gjort det i et par timer foreløpig. Det er en mamma og en mamma til og en søt unge. "Det går nemlig an, for det har jo K. En mamma med lyst hår og en mamma med mørkt hår" snart er det vår og bedene er gjort klare til ny jordpåfylling og mange frø
frk Nilsen Skrevet 28. april 2013 #23 Skrevet 28. april 2013 Tja, vet ikke om min søndag har så mye elsk.... - Gretne unger når jeg sto opp - Tur til svigermor som ble fornærmet når jeg takket nei til kake på hele familiens vegne 5 minutter før vi skulle dra hjem for å lage middag. - Vært frossen fra 14.00-17.30 - forbanna jævlige sure vinden som dro gjennom alt av klær. - Har vasket 4 maskiner klær siden jeg har latet som skittentøykurven ikke har vært tilstede siden onsdag (ris til egen bak)
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2013 #24 Skrevet 28. april 2013 Tja, vet ikke om min søndag har så mye elsk.... - Gretne unger når jeg sto opp - Tur til svigermor som ble fornærmet når jeg takket nei til kake på hele familiens vegne 5 minutter før vi skulle dra hjem for å lage middag. - Vært frossen fra 14.00-17.30 - forbanna jævlige sure vinden som dro gjennom alt av klær. - Har vasket 4 maskiner klær siden jeg har latet som skittentøykurven ikke har vært tilstede siden onsdag (ris til egen bak) Haha, nå skal jeg bare på pur f lage et "halvfullt glass" av ditt halvtomme:Både du og ungene kunne stå opp Svigermor er blitt besøkt og trenger det ikke på lenge Du klarte å avstå fra kake Vinden kan jo tenkes å blåse inn nytt og varmere vårvær, så den skal vi være glad for Du er fire maskiner nærmere bunnen av skittentøyskurven Værs'go'!
frk Nilsen Skrevet 28. april 2013 #25 Skrevet 28. april 2013 Tja, vet ikke om min søndag har så mye elsk.... - Gretne unger når jeg sto opp - Tur til svigermor som ble fornærmet når jeg takket nei til kake på hele familiens vegne 5 minutter før vi skulle dra hjem for å lage middag. - Vært frossen fra 14.00-17.30 - forbanna jævlige sure vinden som dro gjennom alt av klær. - Har vasket 4 maskiner klær siden jeg har latet som skittentøykurven ikke har vært tilstede siden onsdag (ris til egen bak) Haha, nå skal jeg bare på pur f lage et "halvfullt glass" av ditt halvtomme:Både du og ungene kunne stå opp Svigermor er blitt besøkt og trenger det ikke på lenge Du klarte å avstå fra kake Vinden kan jo tenkes å blåse inn nytt og varmere vårvær, så den skal vi være glad for Du er fire maskiner nærmere bunnen av skittentøyskurven Værs'go'! ....Ikke vanskelig å si nei tørr tropisk aroma fra rema 1000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå