Gå til innhold

Spedbarn brent på bål.. Jeg spyr..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når en trodde en ikke kunne bli sjokkert lenger....

Håper de blir brent til døde selv.

Anonym poster: 7d5500ed6348a520b4d824481948dd82

Skrevet

De fortjener å bli brent levende selv! Fytti, for noen onde mennesker!

Skrevet

Fy fan!!

Skrevet

Å herregud!

Stakkars liten:( håper de som gjorde det blir brent selv!

Skrevet

Å, uff :( Jeg skjønner ikke hvordan folk kan drepe noen i det hele tatt, men små, forsvarsløse barn... Det er ekstra vanskelig å forstå. Forferdelig! Og på en så grusom måte! Også sa de at babyen var antikrist? Babyen? En BABY? Stakkars, lille barn.

Dette minner meg om alle de små babyene som hver dag blir lovlig brent til døde. Akkurat denne "prosedyren" skjer spesielt i USA og andre land, men det skjer også her i Norge.

"Another type of second trimester procedure is known as instillation. This procedure begins with the abortionist sticking a long needle through the mother's abdomen and into the baby's amniotic fluid sac. A substantial amount of amniotic fluid is then drained from the sac and replaced with either a saline or urea solution. This usually kills the child, but it may take hours during which some women report feeling their baby violently thrashing around. Photos of children killed by instillation procedures generally show massive chemical burns covering the child's entire body."

Huff og huff...

Anonym poster: 3ce92ea0347eddcede818c00c16568e6

Skrevet

F@#$ i helvete... Også til det med abortmetoden... Dette brukes i Norge eller??

Eier ikke ord for grusomhetene..

Skrevet

tragisk :( og folk lurer på hvor manusforfattere får ideene sine fra.... tenker på diskusjonen ang CM i går.

Anonym poster: 661ceea68002414ecbbd8708841ef57d

Skrevet

Nei fy for en grusom abortmetode!!!! :(

Skrevet (endret)

Huff. Orker ikke gå inn å lese. Kommer sikkert til å brenne seg på netthinnen min.... :-(

Verden er et grusomt sted!

Endret av Tired mama
Skrevet

Ikke tro på amerikansk antiabort-propaganda.

Men enkelte av de som er antiabort der synes jo det er helt OK at babyer brennes i bål i Jesu sitt navn etter at de er født. De bryr seg rett og slett ikke om babyene ellers.

Anonym poster: 5a0436c765bb525bceb6bdbf79055891

Skrevet

Abortpropaganda! Man skal ikke slenge slikt rundt seg! Noen som vet hvordan aborter utføres i Norge? Og som vet hvor lang tid det tar før foster dør?

Tror vi må ut på internetten.no å forske litt....

Anonym poster: aa605164ee1fbe8f8655ad9d76e3e213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...