Gå til innhold

SPOILER! Criminal minds fra i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann kidnapper folk for å lage de til menneskelige marionetter. Han tar alle leddene deres ut av ledd for å kunne bevege dem med slike tau. Vi ser hun ene får skulderene dratt ut (grøss)

Mennene blir hengt og satt ut i kasser, fordi de er for tunge...

Mannen har våknet av koma, og vil nå "redde" faren som ble drept da han var barn. Han trodde at dukkene var levende, og forstod derfor ikke hvorfor ikke de kom faren til unnsetning.

Han kidnapper også en far og sønn, for å lage scenen der faren ble ranet og drept. Han har en liten hjelper, som på slutten viser seg å være en dukke, og alt publikummet i salen er også dukker. Når vi ser det fra hans side er de levende mennesker som applauderer i det han blir ført ut av FBI.

Den kan igrunn ikke beskrives så godt, må heller oppleves, hvis ikke du er for sart. Jeg måtte lukke øynene flere ganger, og ble skikkelig kvalm...

Og Reid har fått kjæreste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Men når går den i reprise?

Åå, Reid er så søøt :)

Skrevet

Æææææsj! Men tusen takk for spoiler, må nok laste den ned...

Anonym poster: 62cc8463e889f376b503003702b46531

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Huff, den hørtes grusom ut :(

Tror jeg bare skal ta deres ord for hvor kvalmt det var og så ser jeg heller neste episode :P

Skrevet

Uff, jeg har ikke mage til å se Criminal Minds rett og slett

Anonym poster: b86f6d157491045a806469851254e7a9

Gjest trollet2
Skrevet

Minnet den ikke veldig om en tidligere episode? Husker dere hun som ble misbrukt av faren og som stjal dukkene hennes og som skulle gjenskape disse ved å lamme lave, tynne jenter med dukkeutseende så de ikke kunne røre seg annet enn å blunke? Den var ikke så torturaktig men utrolig ekkel!

Skrevet

Minnet den ikke veldig om en tidligere episode? Husker dere hun som ble misbrukt av faren og som stjal dukkene hennes og som skulle gjenskape disse ved å lamme lave, tynne jenter med dukkeutseende så de ikke kunne røre seg annet enn å blunke? Den var ikke så torturaktig men utrolig ekkel!

Ja, husker den. Der de satt rundt det bordet og var i teselskap!!

Denne episoden kan jo minne litt siden det var om dukker, men synes denne var 10 ganger verre :-S

Synnes forresten også hannibal var i overkant ekkel i går. Sopp på mennesker, usj. Men så har jeg alltid synes filmene er kvalme da. Spesielt den scenen hvor han mannen spiser sin egen hjerne :-(

Gjest trollet2
Skrevet

Denne episoden kan jo minne litt siden det var om dukker, men synes denne var 10 ganger verre :-S

Synnes forresten også hannibal var i overkant ekkel i går. Sopp på mennesker, usj. Men så har jeg alltid synes filmene er kvalme da. Spesielt den scenen hvor han mannen spiser sin egen hjerne :-(

Uff ja, herregud. Tror jeg kommer til å få et litt endret syn på Mads Mikkelsen etterhvert :P

Skrevet

jeg synes Hannibal serien er bra, men sliter skikkelig med å knytte Mads Mikkelsen opp til Hannibal Lecter. for meg vil Anthony Hopkins alltid være Hannibal med sin aristokratiske stil, kalde front og slue, brilliante tankegang... og det faktum at han ikke blunker...

nei... serien hadde vært enda bedre for meg hadde den hett "Bob" eller noe i den duren...

Skrevet

Hmm, aldri sett denne serien og selv om ikke akkurat denne episoden hørtes så lokkende ut må jeg kanksje begynne se på det. Ser netflix har bare ute 1 sesong(amerikansk netflix) Hvilken sesong går her nå?

Anonym poster: 5df87ffafbcba8a57f2a6addc1ac0289

Skrevet

Går criminal minds ikveld. Er det denne episoden som går i reprise?

Anonym poster: 5df87ffafbcba8a57f2a6addc1ac0289

Skrevet

dette er den episoden som gikk forrige torsdag. Vil tippe at den som gikk i går kveld kanskje var den fra nå 2. Mai?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...